کد خبر : 1846556 | 12 مهر 1401 ساعت 18:42 | 25.3K بازدید | 13 دیدگاه

آقای ساپینتو بیشتر بیایند استرس بازیکنان کم می‌شود؛

برهانی: حداقل باید با پرسپولیس مساوی می‌شدیم

سرمربی امیدهای استقلال معتقد است تیمش از شکست برابر پرسپولیس، در بازی های آینده درس خواهد گرفت.

برهانی: حداقل باید با پرسپولیس مساوی می‌شدیم

به گزارش "ورزش سه"، امیدهای استقلال در دربی تهران در حالی مقابل پرسپولیس با یک گل شکست خوردند که تا پیش از این مسابقه که در چارچوب هفته دوازدهم مسابقات لیگ برتر امیدهای کشور برگزار شد، هیچ شکستی را تجربه نکرده بود.
آرش برهانی سرمربی امیدهای استقلال در پایان بازی در گفت‌وگو با خبرنگاران درباره این مسابقه اینطور حرف هایش را درباره این مسابقه آغاز کرد: من قبل از مسابقه هم به بازیکنانم گفته بودم که نباید به جدول نگاه کنند. بازی های دربی بازی هایی است که همان روز باید تلاش کنیم، دوندگی داشته باشیم و انگیزه داشته باشیم. گفته بودم اگر پرسپولیس را دست کم بگیریم ضربه می خوریم. بچه هایم 50 درصد توانایی شان را گذاشتند. نه اینکه نخواهند این کار را بکنند ولی به خاطر مسائلی بیرونی نتوانستند 100 درصد خودشان باشند.
او با متوجه کردن تقصیر باخت به خودش اضافه کرد: البته این باخت به من برمی گردد. البته خیلی با آنها صحبت کردم که نتوانستم آنها را متوجه کنم. مقصر خودم را می دانم وگرنه بچه ها در طول فصل نشان داده اند چقدر تاکتیک پذیر هستند. حالا این بازی نتوانستند.
او درباره اینکه حضور آقای ساپینتو چقدر در نمایش تیمش تاثیرگذار بوده و آیا بازیکنانش استرس داشته اند یا خیر توضیح داد: آقای ساپینتو اولین بازی بود که آمدند. قرار بود زودتر از این ها بیایند. به خاطر همین مسائل گفتم بگذارند و یک بازی دیگر بیایند ولی خب همین که امروز آمدند هم خوب بود و قرار شد در بازی های بعد هم بیایند. اینطوری بچه ها عادت می کنند و می توانند بدون استرس بازی کنند. البته در بازی هم تیم ما سرتر از حریف بود و همان یک موقعیت را به حریف دادیم که گل شد. 
برهانی سپس در واکنش به این موضوع که قانون دربی ها رعایت شد و تیمی که در جدول بهتر است بازنده مسابقه شد، اینطور واکنش نشان داد: نه من به بچه ها گفته بودم. بچه ها امروز یک ذره بیشتر دقت می کردند، حداقل نمی باختیم. اولین باخت فصل را آوردیم و شاید بچه ها از این بازی به خودشان بیایند.
سرمربی امیدهای استقلال درباره عصبانیتش در جریان مسابقه بیان کرد: به این خاطر بود که من می دانستم بچه هایم بهتر هستند و توانایی هایشان بیشتر است. به آنها گفته بودم اگر بی خیال باشیم ضربه می خوریم.
او در مورد دو موقعیت خوبی که تیمش پس از گل پرسپولیس از دست داد، گفت: دو موقعیت خوب از دست دادیم و شاید استرس داشتیم. اگر موقعیت درست کنند و در شرایط بازی خوب باشند، آدمی هستم که خیلی خوشحال می شوم و پرخاشگری ندارم ولی ...
سوال بعدی از برهانی درباره عملکرد استقلال مقابل گل گهر و پیروزی این تیم در سیرجان بود و او در واکنش به این سوال بیان کرد: این هفته خیلی خوب بودیم و بچه ها باهوش بازی کردند. به نظرم الان روی غلتک افتاده اند و شرایط خیلی خیلی بهتری نسبت به اول فصل پیدا کرده اند. این بازی گل گهر من را از چند جهت امیدوار کرد. آقای ساپینتو فکر می کنم نفرات و تیم دستش آمده و با لیگ هم آشنا شده. در مجموع خیلی به استقلال امیدوار شدم.

دیدگاه‌ها