کد خبر : 1846579 | 12 مهر 1401 ساعت 20:15 | 39.1K بازدید | 5 دیدگاه

پیکه- شکیرا؛ فعلا صلحی برقرار نیست!

جرارد پیکه و کلارا چیا مارتی، دیگر رابطه عاشقانه خود را از دوربین رسانه ها پنهان نمی کنند.

پیکه- شکیرا؛ فعلا صلحی برقرار نیست!

به گزارش "ورزش سه"، در شرایط که جرارد پیکه، مدافع باتجربه و اسپانیایی بارسلونا در حال حاضر برای حضانت فرزندانش با شکیرا مبارزه می کند، او و نامزد جدیدش از سفر به پاریس لذت می برند و دیگر تمایلی به پنهان کردن رابطه خود ندارد. یک منبع نزدیک به جرارد پیکه مدعی شد این بازیکن اعلام کرده که اکنون احساس جوانی می کند و تفاوت سنی بین نامزد جدید و سابقش، باعث خوشحالی اش شده است. در این سفر، پیکه و کلارا چیا در یک رستوران اختصاصی در شهر فرانسه عکسی گرفتند که به نظر این رستوران مورد علاقه شکیرا بوده است.

1746394

اما در همین حال دعوای بین پیکه و شکیرا برای حضانت فرزندانشان پایانی ندارد. از زمانی که این زوج مشهور و پرسر و صدا جدایی خود را اعلام کردند، گمانه زنی های زیادی در مورد آینده فرزندان شکیرا و پیکه وجود داشت. از یک طرف جرارد پیکه قاطعانه می گوید که میلان و ساشا باید در بارسلونا در کنار او بمانند و در محل تولدشان زندگی کنند و امتناع از دستیابی به توافق توسط او، جنجال به پا کرده است.

اما در سوی دیگر شکیرا قصد دارد فرزندانش را با خود به میامی ببرد، زیرا آنجا صاحب خانه ای مجلل بوده و همچنین می تواند به حرفه موسیقی اش ادامه دهد. به هر حال در روزهایی که بارسلونا به شدت در خط دفاعی به مخاطره افتاده و بازیکنانی چون ژول کُنده و رونالد آرائوخو مصدوم شده اند، حواشی زندگی شخصی جرارد پیکه روز به روز بیشتر می شود.

دیدگاه‌ها