کد خبر : 1846580 | 12 مهر 1401 ساعت 20:45 | 11.4K بازدید | 6 دیدگاه

لیائو: مدیون میلان هستم

رافائل لیائو، ستاره پرتغالی میلان، می‌گوید در سالهای اول حضورش در این تیم قادر به مدیریت فشارها نبوده ولی باشگاه به او اعتماد کرده و نقش مهمی در موفقیتش داشته است.

لیائو: مدیون میلان هستم

به گزارش "ورزش سه"، رافائل لیائو، ستاره پرتغالی میلان، یکی از امیدهای اصلی این تیم در دیدار فردای روسونری مقابل چلسی در لیگ قهرمانان است. او می‌گوید احساس می‌کند این روزها می‌تواند دین خود را به باشگاه ایتالیایی ادا کند، باشگاهی که کمک‌های زیادی به او کرده است.

حضور لیائو در لندن برای بازی فردای میلان مقابل چلسی مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته چرا که امسال تابستان گزارش‌های زیادی درباره تلاش چلسی برای خرید این ستاره پرتغالی مطرح بود.

1747277

لیائو در یک مصاحبه به ستایش از میلان پرداخت و گفت در سالهای اول حضورش در این تیم مشکلات زیادی داشته ولی به لطف کمک‌های میلان توانسته بر همه دشواری‌ها غلبه کند.

لیائو در این باره گفت:" من نوزده ساله بودم که اسپورتینگ را ترک کردم و فقط یک سال در لیل بازی کردم. وقتی میلان با من تماس گرفت خیلی خوشحال شدم. ولی نگران هم بودم چون یکی از بزرگترین باشگاه‌های اروپا خواهان من بود.

نمی‌توانستم نه بگویم ولی پیوستن به چنین باشگاهی در نوزده سالگی اصلا آسان نبود. احساس می‌کردم نمی‌توانم فشارها را مدیریت کنم و در زمین قادر نبودم خودم را نشان بدهم. ولی امکان نداشت این فرصت را از دست بدهم و باشگاه هم قصدی برای فروشم نداشت. آنها به من باور داشتند. این اعتماد کمک کرد رشد کنم و بهتر بشوم. حالا احساس می‌کنم برای باشگاه سرمایه باارزشی هستم و می‌توانم در بازی‌ها به هم‌تیمی‌هایم کمک کنم".

دیدگاه‌ها