کد خبر : 1846581 | 12 مهر 1401 ساعت 20:43 | 66.9K بازدید | 10 دیدگاه

اولتیماتوم رئال مادرید به ستاره آلمانی؛ زودتر تصمیم بگیر

رئال مادرید نمی خواهد تونی کروس، تصمیم خود را برای بازی در فصل آینده، به تعویق اندازد.

اولتیماتوم رئال مادرید به ستاره آلمانی؛ زودتر تصمیم بگیر

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد تونی کروس، ستاره آلمانی و باتجربه رئال مادرید در ماه ژوئن سال بعد به پایان می رسد و این بازیکن هنوز در مورد آینده اش تصمیم نگرفته است. اخبار حاکی از آن است که کروس در حال بررسی گزینه های خود بوده و در کوران مسابقات پرتعداد فصل جاری، هنوز به جمع بندی نهایی نرسیده است. این هافبک پرافتخار چند بار در سال های اخیر اعلام کرده که نمی خواهد تا سنین بالا فوتبال بازی کند و احتمال خداحافظی تونی کروس در پایان فصل از دنیای فوتبال وجود دارد.

1742761

اما رئال مادرید علاقه دارد قرارداد این ستاره آلمانی را تمدید کند و مذاکرات بین طرفین ادامه دارد. اما در صورت اصرار تونی کروس به خداحافظی از فوتبال، مدیران باشگاه اسپانیایی می خواهند زودتر از این تصمیم مطلع شده و برای جذب گزینه جانشین در فصل بعد اقدام کنند.

به نظر می رسد تونی کروس نهایتا تا ماه فوریه سال 2023 تصمیم نهایی خود را اعلام خواهد کرد. در صورت خداحافظی این هافبک طراح از فوتبال، رئال مادرید چاره ای جز پوست اندازی در خط میانی ندارد. هنوز تکلیف لوکا مودریچ برای فصل بعد معلوم نیست و کاسمیرو نیز که در فصل تابستان گذشته راهی منچستریونایتد شد. البته رئال مادرید در یک سال اخیر ستاره های آینده داری مانند ادوارد کاماوینگا و اورلین شوامنی را جذب کرده، اما خرید حداقل یک هافبک دیگر در صورت جدایی تونی کروس در دستور کار مدیران این باشگاه قرار خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها