کد خبر : 1846588 | 12 مهر 1401 ساعت 21:30 | 22.7K بازدید | 9 دیدگاه

پیام‌های مورینیو و یوونتوسی‌ها برای خداحافظی ایگواین

بعد از اعلام بازنشستگی گونسالو ایگواین، ژوزه مورینیو، پائولو دیبالا و چند نفر از ستاره‌های یوونتوس پیام‌هایی برای او منتشر کردند.

پیام‌های مورینیو و یوونتوسی‌ها برای خداحافظی ایگواین

به گزارش "ورزش سه"، گونسالو ایگواین، ستاره کارکشته آرژانتینی، دیروز در یک کنفرانس خبری درحالیکه نمی‌توانست جلوی اشک‌هایش را بگیرد از بازنشستگی خود خبر داد.

ژوزه مورینیو، پائولو دیبالا و چندین نفر از ستاره‌های یوونتوس با ارسال پیامهایی در شبکه‌های اجتماعی به دوست و همبازی‌ سابق‌شان ادای احترام کردند و سابقه درخشان او در میادین فوتبال را ستودند.

1750286

ایگواین دو سال آخر دوران فوتبالی خود را در آمریکا و در اینترمیامی سپری کرد. باشگاه یوونتوس هم در اینستاگرام به این ستاره سابقش ادای احترام کرد. اما دو باشگاه دیگری که این ستاره آرژانتینی سابقه بازی در آنها را داشت، میلان و ناپولی، واکنشی به خداحافظی او نداشتند.

اما پیامهای دلگرم‌کننده برای ایگواین تنها به یوونتوس و ستاره‌هایش خلاصه نشد. ژوزه مورینیو و پائولو دیبالا که این روزها در رم حضور دارند هم با استفاده از شبکه‌های اجتماعی به ایگواین ادای احترام کردند. ایگواین در دوران حضور آقای خاص روی نیمکت رئال مادرید برای او 123 بازی انجام داد و 57 گل به ثمر رساند. دیبالا هم در یوونتوس و تیم ملی آرژانتین با او همبازی بود.

1750287

دیبالا در پیامی اینستاگرامی برای ایگواین نوشت:" تو چه درون زمین و چه بیرون از زمین بزرگی. به خاطر همه آنچه به فوتبال دادی متشکرم".

بونوچی، مدافع کهنه‌کار یوونتوس، هم در پیام اینستاگرامی خود خطاب به ایگواین نوشت:" تو یکی از بزرگترین شماره 9 های تاریخ فوتبالی. دوست و مرد بزرگی با قلبی بزرگ. ممنون پیپا. هر کسی عاشق فوتبال باشد تو را دوست دارد. در فصل جدید زندگی‌ات موفق باشی".

1750288

دیدگاه‌ها