کد خبر : 1846590 | 12 مهر 1401 ساعت 22:07 | 7.5K بازدید | 5 دیدگاه

بایرن 5-0 ویکتوریا پلژن: صدرنشینی قطعی با برد مقتدرانه

بایرن مونیخ امشب در خانه خود در سومین هفته لیگ قهرمانان موفق شد ویکتوریا پلژن را با نتیجه 5-0 شکست دهد.

بایرن 5-0 ویکتوریا پلژن: صدرنشینی قطعی با برد مقتدرانه

به گزارش "ورزش سه، بایرن مونیخ که بازی قبلی خود در لیگ قهرمانان را با پیروزی روحیه‌بخش 2-0 مقابل بارسلونا پشت سر گذاشته بود امشب در آلیانز آرنا مقابل ضعیف‌ترین تیم گروه C رقابتها ویکتوریا پلژن ایستاد.

بایرنی‌ها این هفته در بوندس‌لیگا یک برد روحیه‌بخش هم مقابل لورکوزن بدست آوردند تا در بهترین شرایط مقابل حریف خود از جمهوری چک قرار بگیرند. باواریایی‌ها امیدوار بودند با کسب سه امتیاز این بازی بعد از سه هفته 9 امتیازی شده و با اقتدار صدرنشینی گروه را به خود اختصاص دهند.

بایرن مونیخ بازی را بهتر آغاز کرد و خیلی زود به گل اول این دیدار دست یافت. لروی سانه بعد از همکاری تماشایی با جمال موسیالا در گوشه محوطه صاحب فرصت شده و با ضربه ای دقیق موفق شد دروازه حریف را باز کند.

1750315

حملات بایرن مونیخ ادامه یافت و این تیم در دقیقه 14 به گل دوم رسید. پاس دقیق و زمینی لئون گورتزکا به سرژ گنبری رسید و این ستاره آلمانی بعد از کنترل توپ و در بین دو مدافع، با ضربه ای دقیق و زمینی به گوشه سمت راست دروازه ویکتوریا پلژن، زننده گل دوم لقب گرفت.

1750316

توفان بایرن مونیخ تمامی نداشت و هفت دقیقه بعد نوبت سادیو مانه رسید. پاس خود این بازیکن بعد از برخورد به مدافع حریف به صورت اتفاقی مقابل خودش قرار گرفت و ستاره سنگالی با ورود به محوطه از سمت چپ، با ضربه ای زمینی به زاویه موافق دروازه بان موفق به گلزنی شد.

1750317

دقایقی بعد و روی حرکت تماشایی بازیکنان بایرن مونیخ این جمال موسیالا بود که در موقعیتی تک به تک می توانست به راحتی گلزنی کند، اما ضربه زمینی او را دروازه بان ویکتوریا پلژن مهار کرد و این فرصت طلایی از دست رفت.

در دقیقه 39 تیم مهمان روی ارسال چوری می توانست یکی از گل های خورده را جبران کند، اما ضربه ولکانووا دقیق نبود و از بالای دروازه مانوئل نویر به بیرون رفت. در ادامه اتفاقی خاصی رخ نداد و بایرن مونیخ با برتری 0-3 راهی رختکن شد.

در همان اوایل نیمه دوم بایرن به زدن گل چهارم نزدیک شد ولی سادیو مانه نتوانست دومین گل خود در این بازی را به ثمر برساند. در دقیقه 49 مانه از سمت چپ به محوطه جریمه نزدیک شد و با شوتی محکم با پای راست شانس خود را امتحان کرد ولی سنگربان ویکتوریا توپ او را دفع کرد.

یک دقیقه بعد اما لروی سانه بود که دومین گل خود در این باز را به ثمر رساند. در دقیقه 50 مانه پاس بلندی ارسال کرد و او با شوتی تک‌ضرب چاره‌ای جز تسلیم شدن برای دروازه‌بان ویکتوریا پلژن نگذاشت تا چهارمین گل بایرن و دومین گل سانه در این بازی به ثمر برسد.

1750318

9 دقیقه بعد بایرنی‌ها بار دیگر موفق به گلزنی شدند. در دقیقه 59 لئون گورتزکا با ارسال یک پاس ساده به پشت خط دفاعی ویکتوریا هم‌تیمی‌اش چوپو موتینگ را صاحب توپ کرد و ضربه او با کمک تیر دروازه به تور چسبید تا بایرن اختلاف را به پنج گل تبدیل کند.

1750334

در دقیقه 67 چوپو موتینگ موفق شد سرژ گنابری را در موقعیتی خوب صاحب توپ کند ولی شوت او از زاویه بسته راهی به درون دروازه پیدا نکرد.  بایرن در دقیقه 76 بار دیگر به گلزنی نزدیک شد اما پاس دی‌لیخت و ضربه سابیتزر توسط دروازه‌بان ویکتوریا پلژن مهار شد. بازی در نهایت با نتیجه 5-0 به سود باواریایی‌ها به پایان رسید تا بایرن با 9 امتیاز از سه بازی صدرنشینی خود را قطعی کند. در دیگر بازی این گروه که امشب بین بارسا و اینتر برگزار می‌شود هر اتفاقی رخ دهد تاثیری در صدرنشینی بایرن نخواهد داشت.

دیدگاه‌ها