کد خبر : 1846611 | 13 مهر 1401 ساعت 02:48 | 16.4K بازدید | 15 دیدگاه

اسپالتی: تیم من خیلی خوب بازی می‌کند

لوچانو اسپالتی، سرمربی ناپولی، پس از پیروزی 6-1 تیمش مقابل آژاکس به شاگردانش هشدار داد که نباید تمرکزشان را از دست بدهند.

اسپالتی: تیم من خیلی خوب بازی می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، ناپلی‌ها که در صدر جدول سری‌آ قرار دارند، در دو دیدار قبلی‌شان در چمپیونزلیگ هم به پیروزی رسیده بودند و امشب با ارائه نمایشی درخشان در آمستردام، یک پیروزی به یاد ماندنی را رقم زدند. اما اسپالتی به شاگردانش هشدار داد که نباید در باد این پیروزی ها بخوابند.

1750421

او به خبرنگاران گفت:"بازی خوبی بود و آنچه اهمیت دارد، عملکرد ما در این بازی است. اگر به سری‌آ نگاه کنید، اگر ما روز یکشنبه پیروز نمی شدیم، تیم هایی که پشت سر ما بودند، به ما می رسیدند و ما در فاصله یک هفته، به رتبه پنجم یا ششم سقوط می کردیم. داشتن چنین روندی لذت‌بخش است اما لحظه‌ای که این بازی به پایان برسد، ما به خانه می رویم و شروع به تمرکز روی بازی بعدی می کنیم. روز یکشنبه ما مقابل کرومونزه قرار می گیریم که در فرم خوبی قرار دارد. ما در این دیدار انرژی زیادی صرف کردیم و نیاز داریم که خودمان را آماده کنیم."
ما نمایش های خوبی در چمپیونزلیگ داشتیم و نتایج خیلی خوبی گرفتیم؛ درست است. تیم من فوتبال خیلی خوبی ارائه می دهد، دائما پرس می کند، هر لحظه به دنبال گلزنی است و مقابل تیم های بزرگی که می دانند چطور فوتبال بازی کنند، با اعتماد به نفس ظاهر می شود. آژاکس تیم خوبی است که همه می توانند از آنها چیزهایی یاد بگیرند و به همین دلیل این نتیجه خیلی مهم است."
 

دیدگاه‌ها