کد خبر : 1846616 | 13 مهر 1401 ساعت 09:34 | 19.5K بازدید | 5 دیدگاه

از سویا و ولوز تا لورکوزن

گزارش: با نیمکت‌های لرزان اروپا آشنا شوید

سویا، الچه، ولورهمپتون، ناتینگهام فارست، سمپدوریا و بایرلورکوزن منتظرند تا بدانند مستاجران بعدی این نیمکت‌ها چه کسانی خواهند بود.

گزارش: با نیمکت‌های لرزان اروپا آشنا شوید

به گزارش "ورزش سه"، وضعیت فعلی نیمکت‌های بعضی از تیم‌های اروپا بسیار لرزان است. نام‌های زیادی وجود دارد که پیرامون برکناری‌شان صحبت‌های زیادی شنیده می‌شود و چندین نامزد برای اشغال جای آنها هستند و هواداران پنج تیم با وجود بازی‌های پیش رو منتظرند تا ببینند چه کسی کاپیتان کشتی‌های آنها خواهد بود.

سویا و الچه در لالیگا، ولورهمپتون و ناتینگهام فارست در لیگ برتر، سمپدوریا در سری‌آ و لورکوزن در بوندس لیگا تیم‌هایی هستند که در ساعات اخیر انتظار تحرکات بیشتری در آنها می‌رود.

* سویا صاحب داغ‌ترین نیمکت فعلی اروپا

نیمکت باشگاه سویا، نیمکتی است که امروز بیشترین توجه رسانه‌ها را به خود جلب کرده است. تیم سویا با تنها پنج امتیاز از ۲۱ امتیاز موجود، هفدهمین تیم لالیگا است. این وضعیت باعث شده تا هیئت مدیره سویا از لوپتگی قطع امید کند، اما هنوز دست نگه داشته است.
سرمربی باسکی چند روز پس از رویارویی با بوروسیا دورتموند در رامون سانچز پیزخوان تا روز پنجشنبه روی نیمکت تیم فعلی خود خواهد نشست. صرف نظر از نتیجه، سرمربی برکنار می‌شود و خورخه سامپائولی سمت او را می‌گیرد که در پایان هفته برای دومین بار هدایت سویا را برعهده خواهد گرفت.

* لوپتگی؛ از سویا تا ولورهمپتون؟

ولورهمپتون به تازگی سرمربی پرتغالی برونو لاگه را که فصل را با او آغاز کرده است، اخراج کرده است. تیم انگلیسی از وضعیت لوپتگی آگاه است، زیرا مدیر برنامه او با اکثریت بازیکنان تیم، خورخه مندس، یکی است. پس از جدایی لوپتگی از سویا، باشگاه انگلیسی حاضر است لوپتگی را به خدمت بگیرد. علاوه بر این، در صورت شکست گزینه سرمربی باسک، "گرگ‌ها" دو گزینه روی میز خواهند داشت. کارلوس کاروالال پرتغالی که به تازگی نیمکت الوحده امارات را ترک کرده یا ویتور پریرا سرمربی فعلی کورینتیانس.

1702965

* الچه، دیگر تیم اسپانیایی به دنبال سرمربی

الچه به تازگی قرارداد فرانسیسکو رودریگز را که تا دیروز سرمربی تیم اصلی بود فسخ کرده است.  خود سرمربی این تیم در نشست خبری اعتراف کرد که «یک امتیاز از 21 امتیاز ممکن افتضاح بود». بالاخره تیم الچه تصمیم گرفت همکاری‌اش را با این مربی قطع کند. جانشین او، همانطور که به نظر می رسد، سباستین بکاچه آرژانتینی است.

* رافا بنیتز، گزینه ناتینگهام فارست

رافا بنیتز، بار دیگر صاحب یکی از نیمکت‌های انگلیس می‌شود. پس از سرمربیگری لیورپول، نیوکسل و اورتون، به نظر می‌رسد این مربی اسپانیایی به زودی روی نیمکت ناتینگهام فارست بنشیند. طبق گزارش سان، استیو کوپر، مربی فعلی فارست، در آستانه اخراج قرار گرفته و سرمربی اسپانیایی جایگزین او خواهد شد. دلیل آن شروع بد فصل برای تیم انگلیسی بوده است که از ۲۴ امتیاز ممکن تنها ۴ امتیاز کسب کرده است.

1750435

* لورکوزن؛ هرکسی جز توخل

تیم آلمانی نیمکت خود را به توماس توخل که اخیرا گراهام پاتر در چلسی جایگزینش شده بود، پیشنهاد داد. با این حال سرمربی آلمانی تصمیم گرفت این پیشنهاد را رد کند و منتظر فرصتی جدید باشد. چه کسی نمی‌داند که او منتظر بایرن مونیخ است، زیرا اگر تیم باواریایی تصمیم به اخراج یولیان ناگلزمن بگیرد، به نظر می‌رسد او یک جانشین بالقوه است.

* سامپدوریا هم مثل لورکوزن

همین پاسخ در سامپدوریا هنگام تماس با کلودیو رانیری تکرار شد. سرمربی ایتالیایی پیش از این ۷۱ بازی سرمربی این تیم بوده است. شرایط حساس تیم با تنها دو امتیاز از ۲۴ امتیاز ممکن، کار مارکو جیامپائولو را به خطر انداخته است. با این حال، پس از ناکامی در تماس با رانیری، سامپدوریا به جستجوی مربی ادامه خواهد داد.

دیدگاه‌ها