کد خبر : 1846617 | 13 مهر 1401 ساعت 09:36 | 6.5K بازدید | 0 دیدگاه

کونته: با این همه فرصت باید گل بزنیم

آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، از این که تیمش نمی‌تواند از فرصت‌های گلزنی‌اش استفاده کند انتقاد کرد.

کونته: با این همه فرصت باید گل بزنیم

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام شب گذشته در چارچوب دیدارهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف آینتراخت فرانکفورت رفت و با نتیجه 0-0 برابر این تیم متوقف شد تا تنها بازی بدون گل شب گذشته این رقابت‌ها را رقم زده باشد. 
تاتنهام در این بازی موقعیت‌های بسیار زیادی روی دروازه حریف خلق کرد اما هری کین و سون هیونگ مین نتوانستند از این فرصت‌ها برای باز کردن دروازه آینتراخت و کسب سه امتیاز این بازی برای تیم‌شان استفاده کنند و همین موضوع باعث ناراحتی کونته شد. 
سرمربی تاتنهام پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت:« من فکر می‌کنم ما بازی بسیار پرفشاری را به نمایش گذاشتیم. ما به آنها اجازه ندادیم که فوتبال خودشان را بازی کنند و توانستیم در بسیاری از مناطق زمین، حریف را به شدت تحت فشار قرار دهیم.»

1748876
او با انتقاد از عملکرد تیمش در خط حمله اظهار داشت:« ما در عین حال باید بسیار بیشتر از فرصت‌هایی که داریم استفاده کنیم. ما باید در خط حمله پویاتر باشیم چون فرصت‌های بسیاری برای گلزنی ایجاد کردیم اما در آخر مجبور شدیم به یک تساوی و تقسیم کردن امتیازها رضایت بدهیم.»
با این حال، این مربی ایتالیایی به نمایش خوب بازیکنانش اشاره و اضافه کرد:« این مساوی خوبی بود چون بازی در خارج از خانه با چنین جوی واقعا دشوار است. هیاهوی زیادی در اطراف ما در جریان بود و من فکر می‌کنم که بازیکنانم توانستند خیلی خوب با این شرایط کنار بیایند. ما بازی خوبی انجام دادیم اما به خوبی از این موضوع مطلع هستیم که اگر گل نزنیم، برنده نخواهیم شد اما همین که توانستیم یک امتیاز از بازی امشب به دست بیاوریم برای ما اهمیت بسیار زیادی دارد و خوب است.»
 

دیدگاه‌ها