کد خبر : 1846639 | 13 مهر 1401 ساعت 11:59 | 50.6K بازدید | 45 دیدگاه

زنگ خطر در اروپا: بارسا دوباره حذف می‌شود؟

شکست برابر اینتر باعث شده است که نگرانی‌های بسیاری درباره شانس بارسلونا برای صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان مطرح شود.

زنگ خطر در اروپا: بارسا دوباره حذف می‌شود؟

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در سومین دیدار از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف اینتر رفت و با نتیجه 0-1 برابر این تیم شکست خورد. 
این نتیجه در حالی به دست آمد که بارسا در بازی قبلی‌اش در این رقابت‌ها برابر بایرن مونیخ نیز شکست را تجربه کرده بود و به این ترتیب کار آنها برای صعود از این مرحله دشوار شده است. 
هرچند باید به این نکته اشاره کرد که هنوز برای تعیین تیم‌های صعود کننده به مرحله بعدی این رقابت‌ها زود است اما ژاوی و شاگردانش به خوبی از این موضوع مطلع هستند که دیگر جای هیچ اشتباهی باقی نمانده است. 
آنها نمایش بسیار خوبی در لالیگا ارائه کرده‌اند و با تساوی این هفته رئال مادرید توانستند به صدر جدول راه پیدا کنند اما تمامی این درخشش در زمان حضور در اروپا از بین می‌رود. برای مثال، مارک آندره تراشتگن در لالیگا موفق به ثبت شش کلین شیت از هفت بازی شده است اما این تیم در لیگ قهرمانان حتی یک کلین شیت ندارد و در سه بازی چهار گل دریافت کرده است. 

1750363
یکی دیگر از نکات مهم بازی بارسا این است که آنها موقعیت‌های بسیاری برای گلزنی ایجاد می‌کنند و این اتفاق در بازی شب گذشته هم رخ داد اما در نهایت اتفاقات مونیخ تکرار شد و آنها نتوانستند از این فرصت‌ها برای باز کردن دروازه حریف استفاده کنند. 
آنها حالا باید از هر فرصتی که دارند استفاده کنند و در بازی برگشت برابر اینتر در نوکمپ که هفته آینده برگزار خواهد شد چاره‌ای جز پیروزی ندارند. آنها همچنین باید توجه زیادی به تفاضل گل داشته باشند که ممکن است نقش مهمی را برای آنها ایفا کند. 
زنگ خطر برای این تیم در اروپا به صدا درآمده است و ژاوی و تیمش به هیچ وجه دوست ندارند که برای دومین سال متوالی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان حذف شوند و باید فکری به حال این شرایط بکنند.

 

دیدگاه‌ها