کد خبر : 1846640 | 13 مهر 1401 ساعت 12:04 | 17.8K بازدید | 3 دیدگاه

به خاطر تاخیر در برگزاری بازی؛

داد و فریاد و فحاشی؛ خشم عجیب سرمربی مارسی

ایگور تودور، سرمربی کروات مارسی، به اتفاقات رخ داده پیش از دیدار تیمش مقابل اسپورتینگ لیسبون واکنش نشان داد.

داد و فریاد و فحاشی؛ خشم عجیب سرمربی مارسی

به گزارش "ورزش سه"، دو شکست از دو بازی قبلی سهم مارسی در این فصل از لیگ قهرمانان اروپا بود. با این حال تیم فرانسوی شب گذشته موفق شد اسپورتینگ لیسبون را با نتیجه 4-1 شکست دهد و اولین پیروزی خود در این فصل از لیگ قهرمانان را کسب کند. همچنین ایگور تودور، سرمربی کروات مارسی اولین پیروزی خود را در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا جشن گرفت.

با این حال سرمربی مارسی از تاخیر در انجام بازی بسیار عصبانی شد. ماجرا از این قرار بود که برخلاف قوانین یوفا مبنی بر اینکه تیم‌ها باید 75 دقیقه قبل از شروع مسابقه در ورزشگاه حاضر شوند، اسپورتینگ تنها 40 دقیقه قبل از اولین سوت داور ایتالیایی، داوید ماسا، وارد ورزشگاه شد. دلیل این تاخیر هم ترافیک بود، به همین دلیل مسئولان اجازه دادند که بازی با 10 دقیقه تاخیر برگزار شود. با این حال بازیکنان اسپورتینگ در این زمان هم به میدان نرفتند و بازی با پنج دقیقه تاخیر دیگر مواجه شد.

1750474

ایگور تودور کنار نیمکت و تیمش در تونل منتهی به زمین ایستاده بود. همچنین این تاخیر به وجود آمده باعث شد که پیش از بازی یک درگیری لفظی بین تودور و مسئولان اسپورتینگ نیز ایجاد شود. گزارش ها حکایت از آن دارد که ایگور از این تاخیر اسپورتینگ لیسبون بسیار عصبانی بوده و پشت در رختکن این تیم فریاد می‌زده و به چند زبان فحش داده است. سرمربی کروات همچنین نمایندگان یوفا را هم از اعتراضات خود بی‌نصیب نگذاشته و خطاب به آنها گفته است که این یک فوتبال آماتور نیست بلکه مسابقه‌ای در لیگ قهرمانان اروپاست.

سرمربی کروات مارسی، در پایان بازی پیرامون این اتفاق گفت: "از اینکه قبل از ترک رختکن و اقدام برای گرم کردن به ما نگفتند که بازی با تاخیر برگزار می‌شود ناراحت بودم. این طبیعی نیست. ما برای شروع مسابقه زمین رفتیم اما حریف آنجا حضور نداشت.

در مورد اتفاقاتی که پیش از شروع بازی رخ داد هم باید بگویم ایده دیگری هم به جز اعتراض کردن داشتم. تا حدودی عمداً سر و صدا کردم تا بازیکنانم را در جو بازی نگه دارم. هیچ‌کس در استادیوم نبود و می‌توانستم به خوبی صدای خودم را بشنوم. با این حال باید بگویم که تصمیمات نمایندگان یوفا بی‌معنی و به ضرر تیم من بود."

دیدگاه‌ها