کد خبر : 1846643 | 13 مهر 1401 ساعت 13:05 | 7.1K بازدید | 2 دیدگاه

کیفیت زمین دستگردی واقعا بد است

حسینی: باید خودمان را با تیم ملی مطابقت دهیم

سرمربی تیم پیکان امیدوار است شاگردانش حساسیت شرایط موجود را درک کنند.

حسینی: باید خودمان را با تیم ملی مطابقت دهیم

به گزارش "ورزش سه"، مجتبی حسینی سرمربی پیکان، پیش از دیدار با آلومینیوم در کنفرانس خبری گفت: با توجه به باخت هفته گذشته شرایط کمی برای ما سخت شده. طبق معمول سعی کردیم به خاطر مهلت کمی که تا بازی بعدی داریم؛ هم خوب ریکاوری و هم بچه ها را خیلی خوب برای این بازی آماده کنیم. امیدوارم از اشتباهات بازی گذشته درس گرفته باشیم چون واقعا این بازی برای ما بسیار حساس، مهم و تعیین کننده است. انشاالله بتوانیم اولا فوتبال خوبی انجام بدهیم و هم بتوانیم بهره خوبی از این بازی از نظر امتیازی ببریم چون شرایط دارد برای ما سخت می شود‌. امیدوارم بچه ها این شرایط را درک کرده باشند و بتوانند مقابل تیم خوب اراک یک بازی قابل قبول همراه با نتیجه به‌دست بیاورند.
او در مورد تغییر محل بازی و برگزاری این دیدار در انقلاب کرج ادامه داد: این موضوع بیشتر مربوط به باشگاه می شود و فکر می کنم تصمیمات باشگاه بوده است. اول از همه به مسئولان ورزشگاه دستگردی بابت میزبانی که از ما و چند تیم داشتند خسته نباشید می گویم ولی یکسری واقعیت ها را نمی توانیم پنهان کنیم. واقعا کیفیت زمین دستگردی بسیار بد است. اگر مشاهده کرده باشید مربی محترم سپاهان هفته گذشته علی‌رغم اینکه بازی را برده بودند در کنفرانس خبری فقط در مورد زمین صحبت کرد. باز هم من به مسئولین محترمشان خسته نباشید می گویم ولی واقعیت این است کیفیت زمین خوب نبود.
سرمربی پیکان در مورد اعتراض تیم ها به زمانبندی بازی ها عنوان کرد: چه خوب و چه بد ما مجبور هستیم اطاعت کنیم و با شرایط خود را تطبیق بدهیم. با توجه به اینکه جام جهانی را در پیش داریم اولویت را به تیم ملی می دهند و ما باید خودمان را با این قضیه هماهنگ کنیم.

ویدئو: 261472

دیدگاه‌ها