کد خبر : 1846843 | 14 مهر 1401 ساعت 19:05 | 6.2K بازدید | 2 دیدگاه

تنها ایرادمان زدن ضربات آخر بود؛

رحمتی: داور عجله کرد و گل ما را نگرفت!

سرمربی آلومینیوم پس از تساوی برابر پیکان به تمجید از بازیکنان تیمش پرداخت.

رحمتی: داور عجله کرد و گل ما را نگرفت!

به گزارش "ورزش سه"، آلومینیوم اراک در مسابقه‌ای که یک صحنه جنجالی منجر به پنالتی برای اراکی‌ها داشت و این پنالتی توسط وحید محمدزاده به گل تبدیل نشد؛ به تساوی رسید. سید مهدی رحمتی در کنفرانس خبری پس از بازی در ابتدا گفت: همانطور که پیش‌بینی کرده بودیم بازی خیلی خوبی بود؛ هر دو تیم جوان و باانگیزه بودند و شاهد یک فوتبال خوب بودیم. در نیمه اول سعی کردیم از نقاطی که برای بچه‌ها آنالیز کرده بودیم و هدف‌مان بود به گل برسیم که رسیدیم اما آقای داور مقداری در زدن سوت پنالتی عجله کرد.

او ادامه داد: بعد از پنالتی از لحاظ ذهنی عقب افتادیم اما باز هم نیمه دوم را خیلی خوب شروع کردیم. در زمان‌هایی از بازی ما خوبی بودیم و زمان‌هایی هم پیکان خوب بازی کرد. هر دو تیم موقعیت گل داشتیم و هر تیمی از موقعیت‌هایش بهتر استفاده می‌کرد می‌توانست برنده بازی بشود اما فکر می‌کنم شانس‌های گل ما بیشتر بود. به تیم پیکان و کادرفنی‌شان خسته نباشید می‌گویم و از بازیکنان تیمم تشکر می‌کنم که امروز با تمام وجود بازی کردند.

سرمربی آلومینیوم در خصوص کیفیت پایین چمن ورزشگاه عنوان کرد: چمن ورزشگاه مقداری بلند و پر بود و بازیکنان به لحاظ بدنی خسته شدند و افتادند. فکر می‌کنم اگر شرایطی برایمان فراهم شود که زیرساخت مناسبی داشتیم و در زمین خوبی فوتبال بازی می‌کردیم، مطمئنا شاهد فوتبال بهتری بودیم. به هر حال ما تمام تلاش‌مان را کردیم.

رحمتی درباره صحنه گل آلومینیوم توضیح داد: شاید اگر پنالتی گل می‌شد این صحبت‌ها مطرح نمی‌شد اما درست است که با گل نشدن پنالتی، نتیجه کسب نکردیم ولی در رختکن شاهد صحنه‌های خوبی بودم که بازیکنانم پشت هم بودند و از یکدیگر حمایت می‌کردند و همه با تمام توان آمدند که کمک کنند. وحید محمدزاده در بازی قبلی در یک شرایط حساس، یک پنالتی حساس را برایمان گل کرد و این بازی نکرد. بازیکنان بزرگی در دنیا پنالتی از دست داده‌اند. این مهم است که ما یک تیم هستیم؛ با هم می‌بریم، به هم مساوی می‌کنیم و با هم می‌بازیم. راهی طولانی در‌پیش داریم اما چیزی که خوشحالم می‌کنم این است که امروز فوتبال خوبی بازی کردیم و بچه‌ها تمام خواسته‌هایمان را در زمین پیاده کردند و تنها ایرادمان این بود که در زدن ضربه‌های آخر کم دقت بودیم.

1750817

او ضعف آلومینیوم در گلزنی و اینکه آیا از عملکرد مهاجمان تیمش رضایت دارد یا خیر بیان کرد: من از تمام بازیکنان تیمم حتی کسانی که امروز در لیست ۲۰ نفره بودند، راضی هستم. اگر به سال‌های قبل هم‌ نگاه کنید می‌بینید که تمام آقای گل‌های لیگ برتر ما خارجی هستند و این نشان می‌دهد که ما در فوتبال‌مان از این مسئله رنج می‌بریم اما من واقعا هم از آقای آزادی و هم از آقای رضا جبیره راضی هستم. آزادی ۲۳ ساله و جبیره ۲۴ ساله هستند؛ هر دو جوان هستند و زحمت می‌کشند و مطمئنا از روزی که توپ‌های ما به گل تبدیل شود، جهش خیره‌کننده‌ای به بالای جدول خواهیم داشت. مهم این است که تیمم صلابت و قدرت دارد؛ از آنها تشکر می‌کنم و واقعا به تیمم افتخار می‌کنم.

رحمتی در پاسخ به خبرنگاری که پرسید آیا از عملکرد بازیکنان خارجی تیمش رضایت دارد گفت: شما چطور؟

او ادامه داد: واقعا امروز هم در کار هجومی و هم در کار دفاعی عالی بودند. زمانی که ما هم بازی می‌کردیم بازیکنان خارجی به تیم‌ می‌آمدند و باید شرایط را فراهم می‌کردیم تا بتوانند خودشان را در آن وضعیت پیدا کنند؛ این مسئله زمان می‌برد. امروز هم دو بازیکن عالی بودند و به آنها خسته نباشید می‌گویم. من از آنها راضی هستم و شما هم راضی بودید.

رحمتی در واکنش به اینکه آلومینیوم نیاز به حضور یک مهاجم باتجربه دارد عنوان کرد: در حال حاضر نه زمان هست و نه شرایط. من کاملا به همین بازیکنانم ایمان دارم و فعلا با همین بازیکنان ادامه می‌دهم. همه به هم‌ کمک می‌کنیم تا این شرایط را تغییر بدهیم. کنار هم می‌مانیم و با اعتقاد قلبی می‌گویم فورواردهای من جزو بهترین نفرات ایران هستند.

دیدگاه‌ها