کد خبر : 1846646 | 13 مهر 1401 ساعت 13:12 | 12.1K بازدید | 0 دیدگاه

نمی‌خواستیم نظم بازی را به‌هم بزنیم؛

مرادی‌فر: وقت کشی اصلا به آقا فرزاد نمی‌آید!

مدافع مس کرمان می‌گوید وقت کشی به تیم فرزاد حسین خانی نمی آید‌ و این تیم هیچگاه چنین کاری نمی‌کند.

مرادی‌فر: وقت کشی اصلا به آقا فرزاد نمی‌آید!

به گزارش "ورزش سه"، حسن مرادی‌فر در مورد تساوی بدون گل مس کرمان مقابل فولاد خوزستان به خبرنگار ما گفت: همانطور که می‌دانید فولاد یکی از بهترین تیم‌های ایران است که مهره‌های زیاد و کادرفنی خوبی دارد و جواد نکونام مدعی نشستن روی نیمکت تیم ملی است. با تمام احترامی که برای فولاد قائل هستیم اما آنها انتظار چنین نمایشی از ما نداشتند و فکر می‌کردند ما را راحت شکست می‌دهند. همه بچه‌ها با آگاهی کامل وارد بازی شدیم. تمام تلاشمان را انجام دادیم و هوشمندانه دفاع کردیم و حتی می‌توانستیم برنده شویم. با توجه به اینکه می‌دانستیم تیم فولاد چه کیفیتی دارد کار خوب دفاعی انجام دادیم و به جز یکی دو دفعه به آن ها موقعیت خاصی نداریم و اگر از تک به تک فرصتها استفاده می کردیم بازی را با سه امتیاز به اتمام می رساندیم ولی یک امتیاز هم خوب بود و از عملکردمان راضی هستیم.

این بازیکن که به علت عملکرد خوبش در خط دفاع در تیم منتخب هفته قرار گرفت ادامه داد: کار دفاعی تیمی خوب بود و تمامی بچه‌ها در آن نقش داشتند که توانستیم حملات فولاد را دفع کنیم و من هم به نوبه خودم توانستم کمک کنم و در مجموع روز خوبی را پشت سر گذاشتیم. تمام مهاجمان فولاد خوب هستند ولی بیشتر با علیاری درگیر بودیم و به کولیبالی هم اجازه ندادیم روی ضربات ایستگاهی کار خاصی انجام بدهد.

این بازیکن در مورد اعتقاد فولادی‌ها مبنی بر وقت کشی مس توضیح داد: ما وقت کشی انجام ندادیم کسی که فیلم بازی را با دقت نگاه کند متوجه می‌شود که در یکی دو صحنه در نیمه اول که گلر ما مصدوم شد و در نیمه دوم هم به علت برخورد با کولیبالی مجدد مصدوم شد؛ واقعا چیز دیگری وجود نداشت. ما بازی جوانمردانه انجام دادیم. تیم آقا فرزاد اهل وقت کشی نیست و ما اصلاً نمی‌خواهیم نظم بازی را بر هم بزنیم. فوتبال خودمان را انجام می‌دهیم و تلاش می کنیم تا موفق باشیم.

وی در مورد دیدار هفته هشتم با هوادار عنوان کرد: هوادار هم در این دو سال نشان داده دونده و جنگنده است. آنها هم در روی نیمکت تغییراتی داشتند و آقای الهامی سبک خودش را دارد. به خاطر هواداران کرمانی تلاش می کنیم که یک بازی خوب با سه امتیاز  را پشت سر بگذاریم. ما تیم جوانی داریم و سعی می کنیم خواسته های آقا فرزاد را برآورده کنیم و جایگاه خوبی به دست بیاوریم.

دیدگاه‌ها