کد خبر : 1846663 | 13 مهر 1401 ساعت 15:15 | 25K بازدید | 5 دیدگاه

مشکل غیرمنتظره بایرن؛ اعتصاب کارمندان آشپزخانه!

باشگاه بایرن مونیخ درگیر یک مشکل غیرمنتظره شده و کارمندان آشپزخانه باشگاه اعتصاب کرده‌اند.

مشکل غیرمنتظره بایرن؛ اعتصاب کارمندان آشپزخانه!

به گزارش "ورزش سه"، قبل از تعطیلات بازی های باشگاهی بود که بایرن مونیخ شرایط چندان خوبی نداشته و دچار افت محسوسی در بوندسلیگا شده بود. اما این هفته تیم یولیان ناگلزمان موفق به کسب دو پیروزی پرگل برابر لورکوزن و ویکتوریا پلژن شد و توانست شرایط را بهبود بخشد. اما اخیرا مشکل عجیب و غیرمنتظره ای در بدنه این باشگاه حاصل شده و البته مدیران بایرن مونیخ به سرعت سعی بر حل این مسئله دارند.

1750526

چندین کارمند آشپزخانه باشگاه بایرن مونیخ به دلیل پرداخت نشدن دستمزد خود در مدت اخیر دست به اعتصاب زده اند. این باشگاه آلمانی  معمولا در سال های اخیر به شرکت سرآشپز آلفونس شوبک قرار داشته و دستمزد اعضای این شرکت را به همین فرد می پردازد تا او حقوق کارمندانش را پرداخت کند.

اما در هفته های اخیر مشکل غیرمنتظره ای رخ داده و حساب های شوبک به دلیل یک پرونده فرار مالیاتی دو میلیون یورویی مسدود شده است. البته باشگاه بایرن مونیخ حاضر شده مسئولیت رخ دادن این اتفاق را بپذیرد و در بیانیه باشگاه آمده است که آنها می‌خواهد اطمینان حاصل کند که همه کارکنان، دستمزد معوقه خود در این مدت را دریافت می‌کنند و همچنین این کار خیلی سریع نیز انجام خواهد شد تا اعتصاب نیز تمام شده و همه چیز به حالت عادی برگردد.

دیدگاه‌ها