کد خبر : 1846664 | 13 مهر 1401 ساعت 15:26 | 10.6K بازدید | 11 دیدگاه

دو تیم هنوز به هارمونی نرسیده‌اند؛

طالبی: امیدوارم پرسپولیس - سپاهان بدون حاشیه باشد

فرشید طالبی می‌گوید امیدوار است بازی فنی و جذاب، حواشی بازی سپاهان و پرسپولیس را بپوشاند.

طالبی: امیدوارم پرسپولیس - سپاهان بدون حاشیه باشد

به گزارش "ورزش سه"، فرشید طالبی که سابقه بازی در سپاهان و قهرمانی با این تیم را دارد این روزها در فجر مربیگری می‌کند. طالبی در گفت‌وگو با خبرنگار ما از وضعیت تیم‌شان و بازی حساس این هفته لیگ برتر گفت. این پیشکسوت در ابتدا راجع به فجر گفت: ما الان بالای جدول هستیم و شرایط‌مان خوب است ولی تازه اول راهیم. فوتبال با ساختار و نگاه حرفه‌ای تعریف می‌شود. فوتبال شیراز حیف است که نماینده در لیگ برتر نداشته باشد. یک‌سری تیم‌ها در یکسری استانها هستند که هنوز تفکرات حرفه‌ای در آنها نیامده، الان باید به استان کرمان و اصفهان که چند نماینده دارند تبریک گفت؛ در استان فارس نگاه حرفه‌ای وجود نداشته و ثمره‌اش صعود به لیگ برتر با هزار مشقت و بازگشت به لیگ یک بوده است.حق همه استان‌هاست که نماینده در لیگ داشته باشند، به خصوص استان فارس.

فرشید طالبی راجع به مسابقه حساس این هفته سپاهان با پرسپولیس گفت: من این بازی را انجام داده‌ام و اصلا وقتی اسم بازی پرسپولیس-سپاهان می‌آید آن بار فنی و حواشی آن القا می‌شود که می‌تواند در کیفیت کار تاثیر مثبت یا منفی داشته باشد. به نظرم دو تیم می‌دانند چقدر این برهه مهم است و بازی 6 امتیازی محسوب می‌شود. مورایس با تفکرات خودش وارد فوتبال ما شده و آقایحیی هم تفکرات شناخته شده‌ای دارد. به نظرم هر دو تیم هنوز به مرز هارمونی کامل نرسیده‌اند.

این مربی در مورد مسابقه حساس سپاهان و پرسپولیس ادامه داد: اصلا نمی‌شود نتیجه بازی را پیش‌بینی کرد. باید دید کدام تیم می‌تواند در شرایط ایده‌آل به زمین بروند. یک‌سری بازی‌های مهم مثل این و دربی را اصلا نمی‌شود گفت که بازی قطعا به نفع تیمی خواهد شد. باید دید در زمین بازی چه اتفاقی خواهد افتاد‌. امیدوارم حواشی پشت تفکرات تاکتیکی قرار بگیرد و در اوضاع بد جامعه از دیدن یک بازی فنی لذت ببریم.

دیدگاه‌ها