کد خبر : 1846671 | 13 مهر 1401 ساعت 16:43 | 39.7K بازدید | 34 دیدگاه

بدشانسی عجیب بارسلونا؛ چرا برای آنها پنالتی نگرفتند؟

عدم پوشش مناسب باعث شده پنالتی دقایق پایانی برای بارسلونا گرفته نشود.

بدشانسی عجیب بارسلونا؛ چرا برای آنها پنالتی نگرفتند؟

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته و در ورزشگاه سن سیرو دومین شکست متوالی خود در لیگ قهرمانان را پذیرا شده و با یک گل مقابل اینتر مغلوب شد. اما این دیدار صحنه های جنجالی فراوانی داشته و بازیکنان و کادر فنی بارسلونا معتقد بودند در دقایق پایانی خطای هند دونزل دامفرایس گرفته نشده و این تیم ضرر کرده است. جالب اینجاست داور نیز برای بازبینی صحنه به کنار زمین نرفت و این داوران اتاق  VAR که مدعی شدند این صحنه پنالتی نبوده است.

شبکه اسپورت مدیاست مدعی شد در حقیقت در لحظه هند دونزل دامفرایس، صحنه مورد نظر در قاب دوربین های VAR به صورت واضح دیده نشده و در واقع عدم پوشش مناسب باعث شده آنها دچار تردید شوند و در نهایت بازی از سر گرفته شود. اما پس از پایان این دیدار بود که ویدئویی جدید در تلویزیون اسپانیا پخش شد و این صحنه زاویه متفاوتی را نشان می داد.

آنجا به نظر می رسید توپ به وضوح به دست مدافع اینتر برخورد می کند، اما هنوز در مورد اینکه آیا توپ ابتدا با ضربه سر بازیکن دیگر منحرف شده است یا نه، اختلاف نظر وجود دارد. به هر حال به نظر می رسید وینچیچ، داور این دیدار، در صحنه ای تقریبا مشابه گل نیمه دوم بارسلونا را مردود اعلام کرده و همین امر باعث شد ژاوی و بازیکنان این تیم به شدت عصبانی شده و بعد از اتمام مسابقه نیز به تصمیمات داوری اعتراض کنند. 

1750532

دیدگاه‌ها