کد خبر : 1846675 | 13 مهر 1401 ساعت 16:55 | 16.7K بازدید | 5 دیدگاه

تاکید کونته؛ باید بیشتر پول خرج کنید

آنتونیو کونته، سرمربی باتجربه تاتنهام، تاکید کرد این تیم در آینده به خریدهای بیشتری نیاز دارد.

تاکید کونته؛ باید بیشتر پول خرج کنید

به گزارش "ورزش سه"، مدیران تاتنهام در فصل تابستان امسال دست به کار بزرگی زده و در مجموع هفت بازیکن از جمله ریچارلیسون برزیلی را با هزینه ای در حدود 170 میلیون پوند به خدمت گرفتند تا بهترین پنجره سال های اخیر خود را رقم بزنند. اما آنتونیو کونته، سرمربی ایتالیایی این تیم تاکید کرد آنها در پنجره های بعدی نیز باید فعال ظاهر شده و برای تبدیل کردن تاتنهام به تیمی رقابت طلب در تمامی مسابقات، مبالغ بیشتری خرج کنند.

1750024

آنتونیو کونته گفت: "ما نمی توانستیم فصل گذشته در دو تورنمنت شرکت کنیم. حالا ما باید قدم به قدم پیش رفته، صبر داشته باشیم، وقت بگذاریم و شما باید زمان کافی داشته باشید تا یک تیم مهم برای شرکت در تورنمنتی مانند لیگ قهرمانان اروپا بسازید. با خودتان فکر می کنید که بله، من می خواهم از سیستم چرخشی استفاده کنم و در شرایط فعلی، انجام این کار کمی دشوار است.

ما از وضعیت باشگاه خبر داریم و البته آنها نیز به خوبی می دانند که ما به زمان و صبر نیاز داریم تا قدم به قدم پیش برویم. من در گذشته در مورد بازار نقل و انتقالات صحبت کرده و گفتم برای رسیدن به سطح مناسب، ما باید در پنجره های بعدی نیز فعال ظاهر شویم. ما از شرایط مطلع هستیم، اما در عین حال می خواهیم تیمی رقابت طلب باشیم و سعی کنیم در تمامی تورنمنت ها مبارزه کنیم."

دیدگاه‌ها