کد خبر : 1846787 | 14 مهر 1401 ساعت 13:25 | 12.1K بازدید | 3 دیدگاه

سون: چاره‌ای جز اعتماد به کونته نداریم

هیونگ مین سون، ستاره تاتنهام، می‌گوید بازیکنان این تیم باید در هر شرایط به آنتونیو کونته اعتماد کنند.

سون: چاره‌ای جز اعتماد به کونته نداریم

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام از زمان حضور کونته تا به حال عملکرد درخشانی را به نمایش گذاشته است و فصل گذشته موفق شد در کمال ناباوری سهمیه لیگ قهرمانان را به دست آورد.
آنها در حال حاضر در جایگاه سوم جدول رده‌بندی لیگ قهرمانان قرار دارند اما نمایش ضعیف در چند بازی اخیر باعث شده است که انتقادهایی از عملکرد این تیم مطرح شود. 
با این حال، به نظر می‌رسد که تمامی انتقادهای مطرح شده خللی در نظر سون نسبت به کونته و اعتمادی که این بازیکن به سرمربی تیمش دارد وارد نکرده است. 
این کاپیتان تیم ملی کره جنوبی در این باره به خبرنگاران گفت:« بسیار مهم است که بتوانیم به کونته گوش کنیم. ما فصل گذشته دیدیم که هیچکس باور نمی‌کرد ما حالا اینجا باشیم. فصل گذشته هیچکس فکر نمی‌کرد ما به لیگ قهرمانان راه پیدا کنیم اما او این کار را برای ما کرد.»

1712961
او با اشاره به انگیزه و بلندپروازی این مربی ایتالیایی اظهار داشت:« سرمربی همیشه بیشتر و بیشتر و بیشتر می‌خواهد و من به عنوان بازیکن می‌خواهم مسیر او را دنبال کنم وگرنه فکر نکنم که او خیلی از شرایط راضی باشد.»
سون درباره سبک رفتار کونته با بازیکنان تاتنهام اضافه کرد:« اگر مسیر او را دنبال نکنید، به مشکل خواهید خورد. ما باید او را دنبال کنیم چون چاره دیگری نداریم. او واقعا یک برنده ذاتی است و من فکر می‌کنم ما باید فداکاری بسیاری با سختکوشی انجام دهیم.»

 

دیدگاه‌ها