کد خبر : 1846681 | 13 مهر 1401 ساعت 17:30 | 12.7K بازدید | 3 دیدگاه

تکذیب شایعه در مورد قضاوت داوران زن در مسابقات مردان

برخلاف شایعات مطرح شده، گلاره ناظمی در مسابقات جام‌ملت‌های مردان آسیا به عنوان داور اول قضاوت کرده است.

تکذیب شایعه در مورد قضاوت داوران زن در مسابقات مردان

به گزارش “ورزش سه” مدتی پیش کنفدراسیون فوتبال آسیا نام سه داور ایرانی را در لیست منتخب خود برای قضاوت در مرحله‌ی نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا اعلام کرد که در این بین حضور نام دو داور زن ایرانی قابل توجه بود.

گلاره ناظمی و زری فتحی تنها داوران زن این مسابقات بودند که پیش از این هم سابقه قضاوت در مسابقات مردان را داشتند و در آخرین مسابقات هم سال گذشته گلاره ناظمی موفق به قضاوت در مسابقه فینال جام جهانی مردان در کشور لیتوانی شده بود.

اما حدود ۴۰ روز قبل بعد از مصدومیت ناظمی حین تمرینات انفرادی از ناحیه نازک نی پای راست، شایعات مبنی بر اینکه ممکن است او شانس قضاوت در مرحله‌ی نهایی جام ملت‌های آسیا را از دست بدهد مطرح شد اما سرانجام بعد از تمرینات مستمر و تلاش دوچندان داور پُرافتخار ایرانی، ناظمی موفق شد تا تست‌های پزشکی و آمادگی جسمانی را با موفقیت پشت سر بگذارد و برای حضور در این مسابقات راهی کشور کویت شود.

ناظمی و فتحی به مانند گذشته قضاوت‌های پُرتکرار و کم نقصی را در این مسابقات پشت سر گذاشتند و برخلاف شایعات مطرح شده در ایران، علی رغم مصدومیت گلاره ناظمی، او به عنوان داور اول مسابقه ازبکستان در مقابل تاجیکستان را قضاوت کرده است.

1750546

ناظمی که بعد از چهار قضاوت در این مسابقات امشب عازم تهران است در گفت‌و‌گو با “ورزش سه” گفت: تمام تلاشم را انجام دادم تا خودم را به این مسابقات برسانم و با وجود دردی که داشتم سعی کردم مسابقاتی که به من ابلاغ شده بود؛ به خوبی قضاوت کنم.

او همچنین در خصوص شایعات مبنی بر عدم قضاوت او به عنوان داور اول در این مسابقات افزود: این شایعه اشتباه است و من هم به مانند دو داور دیگر ایرانی تجربه قضاوت به عنوان داور اول را در این مسابقات کسب کردم.

او اضافه می‌کند: من در این تورنمت دیدار ازبکستان برابر تاجیکستان را به عنوان داور اول قضاوت کردم و با توجه به اینکه اولویت مسئولین برگزاری مسابقات حفظ سلامتی من بود، بعد از قضاوت در چهار دیدار امشب به ایران باز خواهم گشت.

دیدگاه‌ها