کد خبر : 1846695 | 13 مهر 1401 ساعت 20:30 | 11.9K بازدید | 9 دیدگاه

برونو فرناندز: کاری به رقبای دیگر در لیگ برتر نداریم

برونو فرناندز، هافبک پرتغالی منچستریونایتد، مدعی شد شکست 6-3 مقابل منچسترسیتی درس های زیادی برای این تیم داشته است.

برونو فرناندز: کاری به رقبای دیگر در لیگ برتر نداریم

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد بعد از کسب چند نتیجه خوب در لیگ برتر، ابتدای هفته نمایش ضعیفی برابر منچسترسیتی داشت و با قبول شکستی سنگین راهی خانه شد. حالا برونو فرناندز پیش از دیدار فردا شب در لیگ اروپا مقابل اومونیا، در نشست خبری حاضر شده و تاکید کرد بازیکنان این تیم در حال حاضر فقط شرایط خودشان را در نظر می گیرند.

برونو فرناندز گفت: "ما روی هیچ تیم دیگری تمرکز نمی کنیم و فقط حواس مان به خودمان است. یکی از مشکلات باشگاه در سال های گذشته این بود که ما می خواستیم خودمان را با تیم های دیگر مقایسه کنیم، اما دیگر این اتفاق رخ نمی دهد. ما باید شرایط خودمان را بررسی کنیم و به مشکلات و آنچه می توانیم بهبود دهیم، نگاه کنیم.

1739869

در این شرایط ما نمی توانیم به تیم هایی چون آرسنال، لیورپول یا رقبا در لیگ برتر فکر کنیم. ما اشتباهات خود را در جریان شکست برابر منچسترسیتی متوجه شدیم و حالا باید مطمئن شویم که دوباره آنها را تکرار نمی کنیم. نمایشی بدی ارائه داده و 6 گل دریافت کردیم، اما باید در ادامه فصل دوباره به مسیر کسب پیروزی برگردیم. با توجه استانداردهایی که برای خودمان تعیین کردیم و اهدافی که می خواهیم در این فصل به آن دست یابیم، شرایط تا امروز به اندازه کافی خوب نبوده است. 
مسئولیت بازی برای این باشگاه فراوان است و همه باید این مسئولیت را احساس کنند و در این شرایط مهم نیست چه کسی بازوبند را در زمین دارد. هنوز راه زیادی در پیش داریم، اما می دانیم که می خواهیم به چه چیزی برسیم. می دانیم که سرمربی از ما چه می خواهد، اما باید دوباره نتایج خوبی بگیریم و فردا این شانس را داریم که بلافاصله این کار را انجام دهیم. "

دیدگاه‌ها