کد خبر : 1846713 | 13 مهر 1401 ساعت 22:22 | 41.3K بازدید | 10 دیدگاه

برای صعود باید حداکثر امتیازات را بگیریم

بابادی: ورزشگاه غدیر، قبل از استقلال سقوط کرد

مدیرعامل استقلال خوزستان می گوید این تیم قطعا یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر خواهد بود و بیش از هر چیز به یک ورزشگاه خانگی نیاز داشتیم.

بابادی: ورزشگاه غدیر، قبل از استقلال سقوط کرد

به گزارش "ورزش سه"، مهم ترین مسئله در خصوص تیم استقلال خوزستان به انحصار در آمدن ورزشگاه غدیر برای این تیم است. کیوان بابادی، مدیرعامل استقلال خوزستان در ابتدا در مورد شرایط این تیم در لیگ دسته یک آزادگان به خبرنگار ما گفت: اشراف کامل دارید که یک تیم مجدد کنار هم جمع شده است‌. سعی کردیم بازیکنان تاثیر گذار در لیگ یک را جذب کنیم. تیم به زمان نیاز دارد تا به هماهنگی لازم برسد.

او ادامه داد: به زعم دوستان استقلال نتایج مطلوبی نگرفته است. نمی خواهم بهانه بیاورم اما در سه بازی اول هم که میزبان بودیم از داوری بسیار آسیب دیدیم. از نظر شرایط آب و هوایی هم در بدترین حالت ممکن بودیم و در رطوبت ۹۰ درصدی بازی می کردیم. شاید خیلی ها بگویند رقبا هم شرایطی مشابه داشتند اما شعاع حرکتی بازیکنان مهمان ۱۵×۱۵ بوده ولی بچه ها ما باید ۸۵ متر می دویدند.

او در مورد دیدار قبلی با خیبر ادامه داد: در دیدار با خیبر با برنامه و منسجم بودیم. بر خلاف نگاه غلطی که به لیگ یک دارند که فکر می کنند تیم ها زیر توپ می زنند، ما یک فوتبال تاکتیک محور ارائه می دهیم. خیبر هم از تیم های مدعی صعود است و در چند بازی قبل مقابل تیم هایی که مدعی هستند بازی کردیم و نتایج مطلوب ما نبود. اما برای صعود باید حداکثر امتیازات را بگیریم. انشاالله استقلال خوزستان با تلاش زیاد و حمایت های مالکیت و شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران بی شک مدعی صعود خواهد بود.

مدیرعامل استقلال در خصوص شرایط ورزشگاه غدیر و بازسازی آن توضیح داد: استقلال خوزستان در این ورزشگاه قهرمان ایران شد و فعال بود ولی قبل از سقوط استقلال به لیگ یک، این ورزشگاه سقوط کرد و تبدیل به متروکه شد. با حمایت بانک ملی ایران و دکتر فرزین و همچنین حمایت همه جانبه دکتر علی محمدی و گروه ملی صنعتی فوتبال ایران راغب شدیم شرایط ورزشگاه غدیر را دوباره فراهم کنیم. بیشترین ورزشگاه ها در خوزستان است ولی زیر ساخت های مناسب را ندارند. به علت عدم نگه داری اصولی ورزشگاه غدیر دچار مشکلاتی شده بود. برای صعود استقلال خوزستان نیاز به ورزشگاه خانگی داریم. از اسفند ماه سال گذشته شبانه روز همکارانم در باشگاه استقلال خوزستان و گروه ملی شبانه روز تلاش کردند و ما از سایپا در هفته آینده در این ورزشگاه میزبانی می کنیم. امیدوارم این ورزشگاه روز به روز مدرن تر و شیک تر شود و در شان مردم خوزستان باشد.

بابادی یادآور شد: برای ورزشگاه غدیر تفاهم نامه سه ساله امضا کردیم. تا جایی که با مدیر کل ورزش و جوانان و مدیران هیات استان رایزنی کردیم دوست داریم مدت قرارداد زیاد شود و طی سال های طولانی غدیر در اختیار استقلال خوزستان قرار بگیرد زیرا اگر از ید استقلال خوزستان خارج شود دوباره اتفاقات گذشته می افتد و مشکلاتی پیش می آید.

دیدگاه‌ها