کد خبر : 1846722 | 14 مهر 1401 ساعت 00:27 | 30.4K بازدید | 13 دیدگاه

سیتی 5-0 کپنهاگن: بی‌رحم مثل تیم پپ

منچسترسیتی در سومین دیدارش در مرحله گروهی لیگ قهرمانان در خانه با نتیجه 5-0 کپنهاگن را شکست داد.

سیتی 5-0 کپنهاگن: بی‌رحم مثل تیم پپ

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان پپ گواردیولا که در دیدار ابتدایی هفته در لیگ برتر با نتیجه 6-3 منچستریونایتد را از پیش رو برداشته بودند، امشب به حریف دانمارکی‌شان هم رحم نکردند و با پنج گل به برتری دست یافتند.

سیتی بازی را هجومی آغاز کرد و تنها 7 دقیقه از بازی سپری شده بود که به گل رسیدند. روی ارسال ژوائو کانسلو بود که ارلینگ هالند از تعلل مدافعان حریف استفاده کرد و دروازه گرابارا را باز کرد.

1750626

برتری سیتی ادامه پیدا کرد و در دقیقه 12، روی پاس در عمق گریلیش، این برناردو سیلوا بود که صاحب موقعیت شد اما ضربه او به تیر دروازه برخورد کرد.
فشار حملات سیتی ادامه داشت و این تیم پیاپی صاحب موقعیت می شد اما ضربات نهایی بازیکنان تیم به گل منجر نمی شد. تا اینکه در دقیقه 32، هالند گل دوم خود و تیمش را به ثمر رساند. این بار هم کانسلو روی گل موثر بود و شوت محکم او از پشت محوطه جریمه را گرابارا ناقص دفع کرد و توپ برگشتی را هالند به راحتی تبدیل به گل کرد.

1750624

سیتی برای رسیدن به گل سوم چندان منتظر نماند و در دقیقه 39، داوید خوچولاوا، مدافع گرجستانی کپنهاگن، به اشتباه دروازه خودی را باز کرد. روی شوت سرخیو گومز، مدافع چپ اسپانیایی سیتی، بود که توپ در بین راه به خوچولاوا برخورد کرد و وارد دروازه میهمان شد.
در دقایق پایانی نیمه اول سیتی می توانست به گل چهارم هم برسد اما این اتفاق رخ نداد و نیمه اول با همان سه گل به پایان رسید.
نیمه دوم را سیتی با یک تعویض آغاز کرد و کول پالمر به جای ارلینگ هالند به میدان رفت و همین بازیکن جوان می توانست در دقیقه 51 گل چهارم تیمش را به ثمر برساند اما ضربه او را گرابرا با یک واکنش دیدنی دفع کرد.
تنها چهار دقیقه بعد، سیتی سرانجام به گل چهارم رسید. خطای مارکو استامنیچ، هافبک نیوزلندی کپنهاگن، روی آیمریک لاپورته، مدافع پیش کشیده سیتی، در محوطه جریمه باعث شد تا داور نقطه پنالتی را نشان بدهد. ریاض محرز پشت توپ قرار گرفت و ضربه‌اش را برخلاف جهت حرکت گرابرا وارد دروازه کرد.

1750623

بعد از این گل هر دو تیم دست به چند تعویض زدند که باعث شد کمی از تب و تاب بازی کاسته شود اما در دقیقه 71، چیزی نمانده بود که جولین آلوارز نام خود را در بین گلزنان بازی ثبت کند اما ضربه او به تیر دروازه برخورد کرد.
اما پنج دقیقه بعد، مهاجم آرژانتینی سیتی موفق به گلزنی شد. روی حرکت خوب جک گریلیش و پاس رو به عقب عالی از محرز بود که جولین آلوارز صاحب موقعیت شد و با یک ضربه ساده دروازه خالی کپنهاگن را باز کرد.

1750625
در دقایق پایانی باز هم این سیتی بود که حملات خطرناک تری روی دروازه حریف داشت و چند بار تا آستانه زدن گل ششم پیش رفت اما در نهایت بازی با همان 5 گل به سود سیتیزن‌ها به پایان رسید. 
 

دیدگاه‌ها