کد خبر : 1846725 | 14 مهر 1401 ساعت 01:06 | 17.6K بازدید | 7 دیدگاه

اوبامیانگ: بازی با میلان حس عجیبی داشت

پیر امریک اوبامیانگ بعد از گلزنی برای چلسی در جریان پیروزی 3-0 این تیم مقابل میلان می‌گوید بعد از این برد فضای خوبی بر این تیم حاکم شده است.

اوبامیانگ: بازی با میلان حس عجیبی داشت

به گزارش "ورزش سه"، چلسی امشب موفق شد در هفته سوم مرحله گروهی چمپیونزلیگ میلان را در استمفوردبریج با نتیجه 3-0 شکست دهد.

گل دوم چلسی در این بازی توسط پیر امریک اوبامیانگ به ثمر رسید که امسال تابستان به چلسی پیوست. این ستاره گابنی در پایان مسابقه مقابل دوربین خبرنگاران قرار گرفت و به سوالات آنها در خصوص این مسابقه پاسخ داد.

1750619

اوبامیانگ در پایان بازی گفت:" می‌دانستیم مقابل میلان باید چکار کنیم چون آنها هم مهاجمین درجه‌ یکی دارند. مدافعین ما هم عالی کار کردند.

وقتی تیم برنده می‌شود همه چیز خوب است. فضای تیم ما در حال حاضر عالی است. ما سعی می‌کنیم این فضا را حفظ کنیم. اولین گل ما در این بازی خیلی مهم بود و باعث شد با قدرت و اعتماد به نفس بیشتری بازی کنیم.

از حضور در چلسی لذت می‌برم و حس خوبی دارم. همه بازیکنان و کادر فنی به من خوشامد گفتند و کاری کردند خودم را در خانه احساس کنم. بازی با میلان برایم حس عجیبی داشت ولی فوتبال همین است. بازی راحتی نبود و میلان در نیمه اول خوب بازی کرد. ولی ما به خودمان اطمینان داشتیم و فشار را حفظ کردیم و موفق شدیم".

1750620

دیدگاه‌ها