کد خبر : 1846726 | 14 مهر 1401 ساعت 01:17 | 11.5K بازدید | 3 دیدگاه

پاتر: بازیکنان چلسی برنامه‌ها را مو به مو اجرا کردند

گراهام پاتر بعد از پیروزی 3-0 چلسی مقابل میلان در یک کنفرانس خبری شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

پاتر: بازیکنان چلسی برنامه‌ها را مو به مو اجرا کردند

به گزارش "ورزش سه"، چلسی امشب در خانه‌اش استمفوردبریج میزبان میلان بود تا سومین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان را انجام دهد.

شاگردان گراهام پاتر که در مقابل قهرمان فصل گذشته سری آ بازی می‌کردند با ارائه یک بازی برتر موفق شدند حریف را 3-0 شکست دهند. پاتر که اولین پیروزی خود روی نیمکت چلسی را در لیگ قهرمانان تجربه کرده بود در پایان این بازی از عملکرد شاگردانش ستایش کرد و گفت آنها برنامه‌های کادر فنی را مو به مو اجرا کرده‌اند.

1750622

پیروزی مقابل میلان 
شب خوبی را پشت سر گذاشتیم. ما باید خوب بازی می‌کردیم. روحیه بازیکنان ما و نحوه اجرای برنامه‌هایی که روی آنها کار کرده بودیم فوق‌العاده بود. این پیروزی برای ما واقعا مهم بود. وقتی گل دوم را زدیم من یک نفس راحت کشیدم. هیچ شکایتی ندارم. دروازه‌مان را بسته نگه داشتیم و سه گل زدیم. واقعا عالی.

به نظرم بازی را کمی عصبی شروع کردیم. تا حدود دقیقه پنج. علتش هم این بود که می‌خواستیم از همان اول عالی بازی کنیم. تا قبل از گل اول دیدید که تیم ما برای گلزنی چه عطشی داشت. برای همین گل اول خیلی مهم بود.

مصدومیت فوفانا
فردا او اسکن می‌شود و باید ببینیم نتیجه چیست. در حال حاضر چیزی نمی‌توانم بگویم. اما این تنها ناراحتی ما در این بازی بود.

ریس جیمز
ریس یک بازیکن فوق‌العاده و جوان است. من از کار کردن با او لذت می‌برم. ریس می‌تواند در هر تیمی در دنیا بازی کند. وظیفه من این است به او کمک کنم تا قابلیت‌هایش را نشان بدهد.

دیدگاه‌ها