کد خبر : 1846734 | 14 مهر 1401 ساعت 09:21 | 13.4K بازدید | 3 دیدگاه

آنچلوتی: این بازی ممکن بود برای ما خطرناک شود

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، معتقد است بازیکنانش نباید هیچ حریفی را یک حریف آسان بدانند.

آنچلوتی: این بازی ممکن بود برای ما خطرناک شود

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در سومین دیدار از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف شاختار دونتسک رفت و موفق شد با نتیجه 1-2 برابر این تیم به پیروزی برسد. 
به این ترتیب، آنها رکورد 100 درصد پیروزی‌شان در این بازی را حفظ کردند و موفق شدند بخش زیادی از مسیر صعود به مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان را طی کنند. موضوعی که اهمیت زیادی برای این تیم دارد. 
آنچلوتی پس از پایان این بازی به خبرنگاران گفت:« من راضی هستم. ما خیلی خوب بازی کردیم. شانس‌های زیادی داشتیم اما نتوانستیم آنها را به گل تبدیل کنیم. ما در نیمه دوم کمی فشار را کم کردیم اما بازی هنوز تمام نشده بود. این اتفاق معمولا رخ می‌دهد. به نظر می‌رسد که این بازی آسان است و ناگهان به یک بازی خطرناک تبدیل می‌شود و این اتفاق ممکن بود امشب هم رخ دهد.»
این مربی ایتالیایی درباره فرصت بازیکنان اصلی تیمش برای استراحت اظهار داشت:« این تیم می‌داند چه زمانی فرصت برای استراحت دارد. آنها تا به حال بسیار خوب بازی کرده‌اند. من هیچ نگرانی از این بابت ندارم.»

1746574


او درباره شرایط تیمش در لالیگا اضافه کرد:« ما هفته آینده فرصت بسیار خوبی داریم که صعود را قطعی کنیم و تمرکزمان را روی لالیگا بگذاریم چون طبیعی است که بخشی از انرژی ما در این شرایط از دست برود. این بسیار مهم است.»
سرمربی رئال همچنین درباره عملکرد رودریگو ادامه داد:« او کیفیت لازم برای بازی در هر پستی را دارد. او واقعا فوق العاده است. همیشه به دنبال پیشرفت است و دقایق بازی بیشتری نصیبش خواهد شد چون شایستگی آن را دارد.»
کارلتو به شرایط کریم بنزما نیز اشاره کرد و مدعی شد:« او بازی بسیار خوبی را ارائه کرد. بازی‌ ای که این بازیکن در زمین انجام داد واقعا کامل بود. او از نظر فیزیکی به شکل قابل توجهی پیشرفت کرده است.»

 

دیدگاه‌ها