کد خبر : 1846741 | 14 مهر 1401 ساعت 10:31 | 12.5K بازدید | 9 دیدگاه

درخشش دوباره: برزیلی‌ها برگ برنده رئال در اروپا

وینیسیوس جونیور و رودریگو، دو ستاره برزیلی رئال مادرید، بار دیگر زمینه‌ساز پیروزی این تیم در لیگ قهرمانان شدند.

درخشش دوباره: برزیلی‌ها برگ برنده رئال در اروپا

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در چارچوب رقابت‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف شاختار دونتسک رفت و موفق شد با نتیجه 1-2 از سد این تیم عبور کند. 
دو ستاره برزیلی رئال مادرید بار دیگر در این بازی نشان دادند که برگ برنده این تیم در رقابت‌های اروپایی هستند. رودریگو گل اول این بازی را به ثمر رساند و وینیسیوس نیز گل دوم را روی پاس گل هم تیمی برزیلی‌اش وارد دروازه حریف کرد. 
رودریگو موفق شد جایزه بهترین بازیکن زمین را نیز از آن خود کند. این در حالی است که او با گلی که در بازی شب گذشته به ثمر رساند آمارش در این رقابت‌ها را به 11 گل و هشت پاس گل افزایش داد . این یعنی با توجه به تعداد بازی‌هایی که این ستاره برزیلی انجام داده است، هر 65 دقیقه یک گل وارد دروازه حریفان کرده است. 

1750607
از سوی دیگر، وینیسیوس نیز باز هم به نمایش فوق العاده‌اش از ابتدای فصل در ترکیب رئال ادامه داد و تعداد گل‌های زده‌اش را به عدد هفت رساند. او حالا 10 گل و 13 پاس گل در لیگ قهرمانان دارد و آمارش در این رقابت‌ها یک گل در هر 107 دقیقه به صورت میانگین است. 
نباید فراموش کرد که کریم بنزما همچنان رهبر و ستاره بی چون و چرای رئال مادرید در خط حمله این تیم است اما حالا ستاره‌های برزیلی رئال مادرید هستند که نشان داده‌اند می‌توانند یک تنه باعث پیروزی این تیم در رقابت‌های اروپایی باشند.

 

دیدگاه‌ها