کد خبر : 1846742 | 14 مهر 1401 ساعت 10:48 | 45.6K بازدید | 18 دیدگاه

تعجب دروازه‌بان کپنهاگن: هالند انسان نیست!

درخشش خیره‌کننده ارلینگ هالند، ستاره منچسترسیتی، باعث تعجب و تحیر کامیل گرابارا شد.

تعجب دروازه‌بان کپنهاگن: هالند انسان نیست!

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی شب گذشته در سومین دیدار از مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا برابر کپنهاگن قرار گرفت و توانست با نتیجه 0-5 از سد این تیم عبور کند. 
گلزنی و درخشش هالند به امری بدیهی و عادی در ترکیب تیم پپ گواردیولا تبدیل شده است و این بازیکن شب گذشته نیز موفق شد دو گل از پنج گل تیمش را وارد دروازه حریف کند و شاید اگر بین دو نیمه از زمین بازی بیرون نمی‌رفت می‌توانست به تعداد گل‌هایش نیز اضافه کند. 
جک گریلیش پس از بازی به موضوع جالبی اشاره کرد که نشانگر هراس و شگفتی حریفان از عملکرد این بازیکن نروژی در زمین بازی بود. 

1749315
او به خبرنگاران گفت:« صادقانه باید بگویم که این باورنکردنی است. من تا به حال شاهد چنین چیزی در زندگی‌ام نبوده‌ام. من روی گل اول و دوم فقط می‌خندیدم. او همیشه در جایی است که باید باشد. در حالی که در محوطه جریمه حریف بودم، دروازه‌‎بان آنها به من گفت او واقعا انسان نیست! من به او پاسخ دادم نظر منم همین است! امیدوارم که او بتواند همین شرایط را حفظ کند و ما را به قهرمانی برساند!»
هالند با دو گلی که در بازی شب گذشته برابر کپنهاگن در لیگ قهرمانان وارد دروازه این تیم کرد تعداد گل‌هایش برای سیتی از ابتدای فصل 23-2022 تا به اینجا را به 19 گل رساند و این در حالی است که او تنها در 11 بازی موفق به ثبت این رکورد شده است.

 

دیدگاه‌ها