کد خبر : 1846743 | 14 مهر 1401 ساعت 10:57 | 65.1K بازدید | 6 دیدگاه

جام ملت های فوتسال آسیا 2022؛

ایران – تایلند؛ صعود به فینال با یک احتمال جذاب

تیم ملی فوتسال ایران با پیروزی مقابل تایلند می تواند برای چهاردهمین بار فینالیست جام ملت های آسیا شود.

ایران – تایلند؛ صعود به فینال با یک احتمال جذاب

به گزارش "ورزش سه"، فینالیست های جام ملت های فوتسال آسیا 2022 امشب در سالن سعد عبدالله کویت مشخص خواهد شد. 4 تیم نهایی مسابقات که مطابق انتظار یکی از آنها تیم ملی ایران است، امشب در قالب دو دیدار نیمه نهایی، برای رسیدن به فینال باهم رقابت خواهند کرد.

تیم ملی فوتسال ایران که با سه پیروزی، به عنوان صدرنشین گروه سوم راهی دور حذفی شد، دو روز پیش در مرحله یک چهارم نهایی به راحتی از سد (8-1) ویتنام گذشته بود، امشب از ساعت 20:30 به مصاف تایلند خواهد رفت؛ تیمی که برای رسیدن به نیمه نهایی به سختی (3-2) تاجیکستان را شکست داده بود.

1750659

میانگین گل زده ایران تا این جای مسابقات 8 گل در هر بازی است و با توجه به نتیجه تقابل سال 2016 دو تیم در جام ملت های آسیا که با پیروزی 9-0 ایران همراه بود، انتظار می رود که شکست سنگین دیگر در انتظار تایلند باشد؛ در این صورت تیم ملی ایران راهی دیدار پایانی خواهد شد تا با یکی از دو تیم ژاپن یا ازبکستان دیدار کند.

تایلند در گروه A جام ملت‌های فوتسال آسیا دو پیروزی مقابل عراق و عمان و یک تساوی برابر کویت داشت و به‌عنوان صدرنشین به دور حذفی راه یافت و تاجیکستان نیز با دو برد برابر بحرین و ترکمنستان و یک باخت در جدال با ازبکستان، تیم دوم گروه B این رقابت‌ها شد تا به نیمه نهایی برسد و امروز بازی خود را برگزار کند.

1750660

ایران در آخرین رنکنیگ جهانی فوتسال در رتبه ششم حضور دارد و تایلند هم بیستم است. تایلندی ها در دور گروهی دو پیروزی مقابل عراق و عمان و یک تساوی برابر کویت داشتند و مثل ایران به‌عنوان صدرنشین به دور حذفی راه یافتند.

دیدگاه‌ها