کد خبر : 1846757 | 14 مهر 1401 ساعت 11:31 | 14.2K بازدید | 12 دیدگاه

ریو فردیناند:

هالند آخرین قطعه پازل قهرمانی منچسترسیتی است

ریو فردیناند، ستاره سابق منچستریونایتد، معتقد است که ارلینگ هالند می‌توان منچسترسیتی را به آرزوی دیرینه‌اش برساند.

هالند آخرین قطعه پازل قهرمانی منچسترسیتی است

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی شب گذشته در چارچوب رقابت‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان به مصاف کپنهاگن رفت و با نتیجه 0-5 از سد این تیم عبور کرد. 
دو گل از پنج گل این بازی را هالند وارد دروازه حریف کرد تا بار دیگر نقش مهمی در پیروزی تیمش ایفا کرده باشد و نشان دهد که یکی از بهترین مهاجمان حال حاضر دنیای فوتبال است. 
او حالا تعداد گل‌های زده‌اش با پیراهن سیتی از ابتدای فصل تا به حال را به عدد 19 رسانده است و این در حالی است که تنها 11 بار در تمامی رقابت‌ها برای این تیم به میدان رفته است. 

1739380
فردیناند پس از پایان بازی شب گذشته در گفت‌وگو با بی تی اسپورت اظهار داشت:« من در دو یا سه سال گذشته فکر می‌کردم که سیتی قهرمان لیگ قهرمانان خواهد شد اما آنها هالند را نداشتند. او قطعه گم شده پازل قهرمانی این تیم است. او شم گلزنی عجیبی دارد و همیشه برابر دروازه آماده است.»
این ستاره سابق منچستریونایتد با اشاره به توانایی این بازیکن در برابر دروازه اظهار داشت:« او نابودکننده‌ترین مهاجم روی زمین در 9 بازی اخیر بوده است. این که بنشینیم اینجا و درباره این موضوع صحبت کنیم بسیار آسان است. اما او در زمین به حدی فوق العاده است که هیچ مدافعی نزدیک او نیست. هیچ مدافعی هنوز نتوانسته است راهی برای مقابله با او در زمین پیدا کند.»

 

دیدگاه‌ها