کد خبر : 1846768 | 14 مهر 1401 ساعت 11:28 | 4K بازدید | 3 دیدگاه

پاول ندود:

یک ذره هم نسبت به آلگری تردید نداریم

پاول ندود، نایب رئیس یوونتوس، مدعی شد این باشگاه به مکس آلگری اعتماد کامل دارد.

یک ذره هم نسبت به آلگری تردید نداریم

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس تا پیش از تعطیلات مسابقات ملی شرایط چندان خوبی نداشت و حتی اخباری در مورد احتمال اخراج مکس آلگری شنیده می شد. اما آنها این هفته موفق به کسب دو پیروزی در سری آ و لیگ قهرمانان شدند و اوضاع کمی بهتر شد. حالا پاول ندود، یکی از اعضای مدیریتی یوونتوس تاکید کرد در مورد آینده مکس آلگری تردیدی وجود ندارد و همه تلاش باشگاه، بازگشت بیانکونری به روزهای اوج است.

1712770

پاول ندود گفت: "نمی دانم چرا شرایط در لیگ قهرمانان برای ما سخت است. ما هر کاری انجام می‌دهیم و باشگاه، سرمربی، کادر فنی و بازیکنان با تمام توان خود تلاش می کنند تا ما دوباره به مسیر اصلی و همیشگی یوونتوس بازگردیم. ما می خواهیم به سبک همیشگی یوونتوس بازی کرده و هم در لیگ قهرمانان به دور بعدی راه یابیم و هم در سری آ بتوانیم شرایط تیم را بهبود دهیم.

من می خواهم این موضوع را روشن کنم که ما هرگز حتی یک ذره هم نسبت به آینده مکس آلگری، سرمربی تیم تردیدی نداشته ایم. بعد از این دو پیروزی این هفته اعتماد به نفس بیشتری در تیم وجود دارد. اما ما در این مدت جلسات تمرینی خیلی کمی داشته ایم و بنابراین هرچه جلوتر می رویم سبک و روش مورد نظر کادر فنی برای تیم بیشتر قابل درک خواهد شد. خوشحالم که بازیکنان با نگرش و رویکرد درست و در شرایطی خوب از بازی‌های ملی به ترکیب یوونتوس بازگشتند و در ادامه فصل خواهیم دید که آیا این شرایط برای کسب موفقیت کافی است یا خیر."

دیدگاه‌ها