کد خبر : 1846769 | 14 مهر 1401 ساعت 12:01 | 59.9K بازدید | 15 دیدگاه

واکنش جالب گواردیولا؛ چقدر گل می‌زنی هالند! (عکس)

ارلینگ هالند اینقدر در ترکیب منچسترسیتی درخشیده که پپ گواردیولا را نیز متحیر کرده است.

واکنش جالب گواردیولا؛ چقدر گل می‌زنی هالند! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، روزهای درخشان ارلینگ هالند در ترکیب منچسترسیتی ادامه دارد و او دیشب نیز در جریان مسابقه این تیم در لیگ قهرمانان برابر کپنهاگن در ورزشگاه اتحاد، دو بار موفق به گلزنی شد و تیم پپ گواردیولا 0-5 به برتری رسید. ستاره جوان و نروژی سیتی در تنها هشت هفته در لیگ برتر سه بار موفق به ثبت هت تریک شده و همین چند روز قبل او در دیدار حساس برابر منچستریونایتد، سه بار دروازه رقیب همشهری را در دربی باز کرد.

اما این درخشش در بازی شب گذشته سیتی نیز ادامه یافت و گرچه ارلینگ هالند تنها حدود 50 دقیقه در زمین بود، اما دو بار موفق به گلزنی شده و رکورد تحسین برانگیز 28 گل در 22 بازی در لیگ قهرمانان را به ثبت رساند. با ادامه این روند، بی تردید ارلینگ هالند در سال های آینده تهدید بزرگی برای رکورد کریستیانو رونالدو خواهد بود و می تواند حتی عنوان بهترین گلزن تاریخ لیگ قهرمانان را هم به خود اختصاص دهد.

در اواسط نیمه اول بازی برابر کپنهاگن بود که ارلینگ هالند روی ریباند یک موقعیت موفق شد دروازه حریف دانمارکی را باز کند و پپ گواردیولا با این واکنش جالب، نشان داد گلزنی های متوالی این ستاره جوان حتی او را نیز متعجب کرده است. با ادامه این روند درخشش ارلینگ هالند، گواردیولا و منچسترسیتی می توانند به فتح اولین عنوان قهرمانی در تاریخ در لیگ قهرمانان امیدوار باشند.
1750689

1750697

دیدگاه‌ها