کد خبر : 1846773 | 14 مهر 1401 ساعت 12:16 | 12.4K بازدید | 3 دیدگاه

لوییس دیاز:

کل لیورپول از رفتن مانه به بایرن مونیخ ناراحت شد

لوییس دیاز، مهاجم گلزن لیورپول اعتراف کرد که بازیکنان این تیم از انتقال سادیو مانه به بایرن مونیخ ناراحت شدند.

کل لیورپول از رفتن مانه به بایرن مونیخ ناراحت شد

به گزارش "ورزش سه"، لوییس دیاز در ژانویه سال جاری و از پورتو به لیورپول پیوست و خیلی زود زیر نظر یورگن کلوپ به یکی از بازیکنان مهم مرسی سایدی ها تبدیل شد. اما ورود دیاز به رختکن تقریبا مصادف با جدایی سادیو مانه و انتقال این بازیکن به بایرن مونیخ شد و حالا مهاجم جدید لیورپول فاش کرد بازیکنان تیم از رخ دادن این اتفاق رضایت نداشته اند.

1710696

لوییس دیاز گفت: "کل تیم بابت جدایی سادیو مانه ناراحت بود. البته او حالا به یک باشگاه بزرگ رفته و برای رسیدن به اهدافش تلاش می کند. ما نیز می دانیم که همچنان در لیورپول گروه بزرگی داریم و هر روز سخت کار می کنیم تا پیشرفت کنیم. همه اینجا هستند تا به کسب موفقیت برای لیورپول کمک کنند و ما در بازی های تیم این موضوع را نشان می دهیم.

هدف ما روشن و ساده است و تنها و تنها به کسب پیروزی در دیداریهای پیش رو فکر می کنیم. فکر می‌کنم بردن به شما اعتماد به نفس بیشتری می‌دهد. اما مسئله فقط این نیست و شما همچنین باید خوب بازی کنید و با این ذهنیت که با تمام وجودتان برای لیورپول بازی کردید، زمین را ترک کنید، زیرا برای من این مهمترین مسئله است. هر گاه نیز این اتفاق رخ نداد، باید بیشتر تلاش کرده و در تمرینات پیشرفت کنیم تا در بازی بعدی شرایط را بهتر کنیم. ما از کسب پیروزی در دیدار مقابل رنجرز خیلی خوشحالیم و حالا استراحت خواهیم کرد تا برای بازی های آینده آماده شویم."

دیدگاه‌ها