کد خبر : 1846777 | 14 مهر 1401 ساعت 12:35 | 9K بازدید | 4 دیدگاه

نساجی تیم خوبی است اما فقط برد می‌خواهیم

قاسمی: بدشانس نبودیم الان با صدرنشین‌ها رقابت می‌کردیم

آرمان قاسمی می‌گوید امیدوارم کی‌روش از دیگر استعدادهای لیگ غافل نشود.

قاسمی: بدشانس نبودیم الان با صدرنشین‌ها رقابت می‌کردیم

به گزارش ورزش سه، ذوب آهن بالاخره در هفته هفتم طعم برد را چشید و توانست بعد از 6 تساوی برابر پیکان به نخستین سه امتیاز خود در لیگ امسال برسد.

شاگردان تارتار عالی کار می کنند و این حرفی است که آرمان قاسمی، مدافع تاثیرگذار و گل‌زن ذوب آهن به آن اعتقاد دارد و در گفت و گو با خبرنگار ما به آن اشاره و تاکید دارد که هدف آنها امسال کسب رتبه های بالای جدول و رسیدن به سهمیه است.

قاسمی درخصوص برد برابر پیکان گفت: در این بازی فقط به برد فکر می‌کردیم چون بالاخره باید طلسم نبردن‌ها و تساوی‌های متوالی را می‌شکستیم.

وی ادامه داد: هرچند در بازی‌های قبلی ما یکی از تیم‌های بدون باخت لیگ هستیم اما واقعا حقمان تساوی نبود و بعضا با بدشانسی به یک امتیاز بازی به جای سه امتیاز می‌رسیدیم.

این مدافع تیم سبزپوش اصفهان درخصوص بازی با نساجی که خودش سابقه بازی در این تیم را هم دارد، گفت: ذوب آهن و نساجی در جدول هم امتیاز و حریف این هفته ما تنها به لطف تفاضل گل بهتر یک پله بالاتر قرار دارد. ‌

وی افزود: بدون شک در هفته هفتم نشان دادیم یکی از مستحکم ترین خطوط دفاعی را داریم و این می‌تواند کمک شایانی به ما برای آنچه که در لیگ امسال به آن فکر می‌کنیم، داشته باشد.

قاسمی گفت: به این ترتیب سه امتیاز برای هر دو تیم مهم و برای ذوب آهن مهم‌تر است. نساجی امسال تیم خوبی است که بدون شک کار آسانی مقابل این تیم منسجم نخواهیم داشت. می خواهیم نشان دهیم خیلی زودتر از بازی با پیکان که گل‌های بیشتری می‌توانستیم بزنیم؛ باید روند بردهایمان شروع می شد و برای همین برد در این بازی اهمیت زیادی برایمان دارد.

وی در خصوص تیم تارتار که به زعم برخی کارشناسان تیم خوب و منسجمی برای لیگ امسال آماده کرده است، گفت: خوشبختانه با کادر فنی و بازیکنان خوبی که در اختیار داریم امسال نشان دادیم با حداقل‌ها هم می‌توان کارهای بزرگ کرد.

قاسمی ادامه داد: واقعا اگر بدشانس نبودیم یکی از صدرنشینان بودیم و بازی و برد نساجی برایمان مهم است تا به رتبه‌های بالاتر برسیم.

مدافع گلزن ذوب آهن که عملکرد خوبی در کنار دیگر مدافعان این تیم دارد و خیال تارتار را راحت کرده است، در خصوص تیم ملی و آمدن دوباره کی‌روش گفت: به هرحال تصمیم گرفته شده و الان مهمترین موضوع حمایت از کی‌روش و بازیکنانش است.

وی در پایان گفت: تیم ملی با کی‌روش روزهای خوبی را داشته و امیدوارم بعد از دو بازی خوبی که مقابل اروگوئه و سنگال داشتیم در ادامه هم روند آماده سازی خوبی داشته و در جام‌جهانی نمایشی چشمگیر داشته باشیم. امیدوارم کی‌روش همچنان نگاه جدی به لیگ داشته و از بقیه بازیکنان دیگر تیم ‌ها غافل نشود چون استعداد کم نداریم.

دیدگاه‌ها