کد خبر : 1846781 | 14 مهر 1401 ساعت 12:55 | 22.6K بازدید | 8 دیدگاه

دی‌ماریا: لیاقت بازی برابر میلان را ندارم

آنخل دی‌ماریا، ستاره یوونتوس می‌گوید لیاقت بازی برابر میلان را به خاطر اشتباهی که کرده است؛ ندارد.

دی‌ماریا: لیاقت بازی برابر میلان را ندارم

به گزارش "ورزش سه"، دی‌ماریا توانست نمایش خوبی در بازی شب گذشته یوونتوس در لیگ قهرمانان داشته باشد و جایزه بهترین بازیکن زمین را نیز از آن خود کرد. 
یوونتوس که آغاز خوبی در فصل جدید نداشته است حالا امیدوار است که پس از دو پیروزی متوالی در لیگ و لیگ قهرمانان ایتالیا بتواند بار دیگر به مسیر کسب پیروزی برگردد و این روند را در بازی برابر میلان نیز حفظ کند.
دی‌ماریا پس از پایان بازی شب گذشته به خبرنگاران گفت:« کار تیمی مهمترین نکته است. بازی بسیار خوبی انجام دادیم. من به پیروزی تیم کمک کردم. این دومین پیروزی با سه گل بود و این چیزی است که جای خالی آن در این تیم کاملا مشهود بود.»

1741920
این بازیکن آرژانتینی در پاسخ سوالی درباره عملکرد خوب خودش اظهار داشت:« مهم این بود که توانستیم پیروز شویم. ما برای این که این نتیجه را به دست آوریم به سختی تلاش کردیم. من سعی کردم کارم را درست انجام دهم. ارسال پاس گل برای من بسیار لذتبخش است. من دوست دارم به همین روند ادامه دهم.»
او در بازی برابر مونزا پیش از وقفه دیدارهای ملی به دلیل خطایی که انجام داد از زمین بازی اخراج شد و با دو جلسه محرومیت روبه‌رو شد و به همین دلیل نمی‌تواند در بازی برابر میلان به زمین برود. 
این بازیکن در این باره اضافه کرد:« متاسفم که نمی‌توانم بازی کنم اما لیاقت حضور در این بازی را ندارم. من از اتفاقی که افتاد متاسفم چون بی‌احترامی به باشگاه و خودم بود. سعی می‌کنم چنین اتفاقی تکرار نشود.»

 

دیدگاه‌ها