کد خبر : 1846782 | 14 مهر 1401 ساعت 13:13 | 17.6K بازدید | 6 دیدگاه

شوخی بلینگام با هالند: نمی‌توانم بر این پسر غلبه کنم!

جود بلینگام، ستاره بروسیا دورتموند، می‌گوید توان رقابت با ارلینگ هالند را در خودش نمی‌بیند.

شوخی بلینگام با هالند: نمی‌توانم بر این پسر غلبه کنم!

به گزارش "ورزش سه"، بروسیا دورتموند شب گذشته در سومین دیدار از مرحله گروهی لیگ قهرمانان به مصاف سویا رفت و با نتیجه 1-4  در زمین این تیم به پیروزی رسید. 
بلینگام یکی از ستاره‌های تیمش در این دیدار بود و در حالی که موفق شد با بستن بازوبند کاپیتانی در 19 سالگی رکورد جدیدی را به نام خودش ثبت کند، یک گل و یک پاس گل نیز ارسال کرد تا نقش مهمی در پیروزی تیمش ایفا کرده باشد. 
خبرنگاران حاضر در کنار زمین پس از پایان این بازی به او گفتند که به دومین بازیکنی تبدیل شده که توانسته است در سه بازی ابتدایی لیگ قهرمانان گلزنی کند و از او خواستند که اولین بازیکن را حدس بزند. 

1747210
این بازیکن انگلیسی با تردید نام کیلیان امباپه را آورد اما خبرنگار گفت که تو به خوبی او را می‌شناسی و بلینگام با خنده گفت:« اوه ارلینگ! من واقعا نمی‌توانم در هیچ زمینه‌ای بر این پسر غلبه کنم! به خدا قسم می‌خورم. این به خوبی همه چیز را نشان می‌دهد.»
هالند شب گذشته نیز ستاره منچسترسیتی در بازی برابر کپنهاگن بود و موفق شد دو گل از پنج گل تیمش را در این بازی به ثمر برساند. این ستاره نروژی حالا از زمان پیوستنش به سیتی و با انجام تنها 11 بازی موفق شده است 19 گل برای این تیم به ثمر برساند و رکوردهای بسیاری را به نام خودش ثبت کند.

 

دیدگاه‌ها