کد خبر : 1846791 | 14 مهر 1401 ساعت 14:01 | 217.5K بازدید | 60 دیدگاه

آزمون 6 هفته، جام جهانی 6 هفته و سه روز

بدترین مصدومیت در بدترین وقت برای سردار بدشانس

پنج تا 6 هفته؛ این زمانی است که برای دوران نقاهت سردار آزمون پیش‌بینی شده است.

بدترین مصدومیت در بدترین وقت برای سردار بدشانس

به گزارش "ورزش سه" ستاره خط حمله بایر لورکوزن پس از گرم کردن روی چمن دراگائو و در شرایطی که 10 دقیقه پس از آغاز نیمه دوم آماده حضور در زمین بود، در مسیر تعویض، درد شدیدی را در پای خود حس کرد. با معاینه پزشک مشخص شد که این یک کشیدگی است و بنابراین سردار آزمون مطابق معمول آسیب‌های همسترینگ، پنج تا 6 هفته دور از میادین خواهد بود. او بین 35 تا 42 روز قادر نیست که روی چمن به صورت نرمال به تمرین بپردازد چرا که با هرگونه فشار اضافی ممکن است مصدومیت مجددی دوباره او را از دور خارج کند.

1750721

اعداد مربوط به مصدومیت آزمون در شرایطی است که شمارش معکوس آغاز جام جهانی شروع شده و هر شبکه ورزشی را که باز می‌کنید عدد مربوط به روزهای باقی‌مانده تا آغاز جام جهانی به چشم می‌خورد. در حال حاضر و در تاریخ پنج‌شنبه چهارده مهر، دقیقا 46 روز تا جام جهانی و بازی ایران برابر انگلیس فرصت داریم و این بدان معنا است که تیم ملی ایران به احتمال بسیار زیاد از حضور صد درصدی سردار آزمون، مهاجم اول ایران در جام جهانی قبلی محروم خواهد ماند. این خبری هولناک برای کارلوس کی‌روش است که به صورت طبیعی برای هر تورنمنت وسواس خاص خود را دارد و حالا باید برای آزمون به یک نتیجه واقعی برسد. اینکه می‌خواهد او را به این تورنمنت ببرد یا برای پست او بازیکن جدیدی به اردو دعوت خواهد کرد؟ 
در اردوی اتریش  خط حمله تیم ملی خلوت‌ترین پست دعوتی بود و به جز آزمون، تنها طارمی و انصاری‌فرد به اردو دعوت شدند. اما حالا و با مصدومیت سردار احتمالا بخت به مهاجمان نوک دیگر فوتبال ایران رو خواهد کرد.

1750722

مصدومیت آزمون در شرایطی است که بایر لورکوزن درگیر تغییرات فنی است و ژابی آلونسو از امروز قدرت فنی این باشگاه مشهور آلمانی را در دست گرفته و ستاره سابق تیم ملی اسپانیا، رئال مادرید، بایرن مونیخ، لیورپول و ... برای تغییراتی در بدنه لورکوزن که فصلی بحرانی را پشت سر می‌گذارد؛ وارد عمل می‌شود و چه بد که در این شرایط سردار آزمون مجبور است تنها به تمرینات نقاهتی بپردازد. آن هم درحالی که بخشی از مشکلات این فصل لورکوزن به دوری پاتریک شیک، مهاجم اهل چک این باشگاه از فرم گلزنی است. بازیکنی که در دیدار مقابل پورتو یک موقعیت عالی را از روی نقطه پنالتی از دست داد تا مقدمه شکست تیمش مقابل پورتو را ریخته باشد. دیداری که سردار به دلیل مصدومیت در آن به میدان نیامد تا مهدی طارمی ستاره آن لقب بگیرد.

دیدگاه‌ها