کد خبر : 1846806 | 14 مهر 1401 ساعت 15:10 | 6.8K بازدید | 2 دیدگاه

تیاگو سیلوا:

شانس آوردیم میلان آخر نیمه اول گل نزد

تیاگو سیلوا، مدافع برزیلی چلسی، بابت برتری شب گذشته تیمش مقابل میلان ابراز خوشحالی کرده است.

شانس آوردیم میلان آخر نیمه اول گل نزد

به گزارش "ورزش سه"، تیاگو سیلوا، مدافع باتجربه و 38 ساله چلسی، شب گذشته مقابل تیم سابقش در لیگ قهرمانان اروپا به میدان رفت و آنها موفق شدند با سه گل حریف ایتالیایی را بدرقه کنند. حالا تیاگو سیلوا مدعی شد اگر دروازه این تیم در دقایق پایانی نیمه اول توسط رافائل لیائو باز می شد اوضاع به شکل متفاوتی رقم می خورد و در طول یک بازی ممکن است هر اتفاقی رخ دهد.

1750749

تیاگو سیلوا گفت: احساس خیلی خوبی دارم، زیرا یک روز خاص و مهم برای چلسی رقم خورد. شرایط را در طول 90 دقیقه برای میلان دشوار کردیم و چلسی بازی فوق العاده ای از خود ارائه داد. طبیعی است که اگر یک تیم چنین نمایشی داشته باشد، تیم حریف در طول بازی دچار مشکل می شود. البته رقم خوردن یک نتیجه به عوامل زیادی بستگی دارد. به عنوان مثال اگر رافائل لیائو در دقایق پایانی نیمه اول از موقعیت خود استفاده کرده و موفق به گلزنی می شد، جریان بازی به طور کامل تغییر می کرد.

من همیشه به بازیکنان چلسی می گویم که در یک بازی اتفاقات زیادی رقم می خورد و شاهد فراز و نشیب های فراوانی هستیم. پس اگر رافائل لیائو در آن لحظه موفق به باز کردن دروازه چلسی می شد، نیمه دوم بازی متفاوتی در انتظار ما بود و مهم این بود که آن گل را دریافت نکنیم. در ادامه و در نیمه دوم ما خوب بازی کردیم و میلان باز هم دچار مشکل شد، اما سه شنبه هفته بعد قطعا یک بازی دیگر در انتظارمان خواهد بود."

دیدگاه‌ها