کد خبر : 1846811 | 14 مهر 1401 ساعت 15:30 | 39.2K بازدید | 6 دیدگاه

گزارش مارکا

عصبانیت آنچلوتی: اولین هشدار کارلتو به بازیکنان رئال

رئال شب گذشته می توانست شاختار دونتسک را با گل‌های زیاد شکست دهد ولی بازی در نهایت با پیروزی 2-1 مادریدی ها تمام شد. کارلو آنچلوتی در پایان بازی از عملکرد بازیکنانش عصبانی بود.

عصبانیت آنچلوتی: اولین هشدار کارلتو به بازیکنان رئال

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در یک دیدار کاملا برتر توانست شاختار را با نتیجه 2-1 شکست دهد و در پایان دور رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان با کسب 9 امتیاز صدرنشین باقی بماند. در این بازی رئال از هر لحاظ برتر از حریف اوکراینی بود و نتیجه بازی حتی می توانست 7-1 شود اما فرصت‌سوزی‌های مکرر مهاجمان رئال مقابل دروازه اجازه نداد تا پیروز قاطعی به نام تیم مادریدی ثبت شود. موردی که عصبانیت شدید کارلو آنچلوتی را در پی داشت. مربی ایتالیایی دو بار در جریان بازی به شدت نسبت به عملکرد بازیکنانش اعتراض کرد و در نشست خبری پس از بازی نیز گفت که بین دو نیمه و در رختکن، اعتراض خود را به گوش بازیکنانش رساند و از آنها انتقاد کرد.

1750597

رئال در بازی دیشب 36 بار شوتزنی کرد و 14 شوت نیز در داخل چارچوب بود ولی تنها دو ضربه رودریگو و وینیسیوس به گل تبدیل شدند. کارلتو معتقد است که بازیکنانش نباید حتی یک لحظه جریان بازی را رها کنند و به خیال تمام شدن کار، از وظایف دفاعی و هجومی خود غافل بمانند. رئال در اواخر نیمه اول و در بدترین زمان ممکن از شاختار گل خورد تا نیمه ای که باید با برتری پرگل رئال تمام می شد، با حداقل برتری به اتمام برسد.

1750736

آنچلوتی در کنفرانس خبری پس از بازی گفت:«بله، در پایان نیمه اول عصبانی بودم و در رختکن به بازیکنانم گفتم که حق رها کردن بازی را ندارند. هیچکس نباید فکر کند که پس از برتری 2-0 کار تمام شده است. شاختار حریف ساده ای نبود و علی رغم برتری کاملی که در میدان داشتیم، از یک موقعیتش به خوبی استفاده کرد و به گل رسید.»

کارلتو ادامه داد:«بازیکنانم در مقاطعی از بازی تمرکزشان را از دست می دهند و این فقط مربوط به بازی برابر شاختار نیست. به خصوص دریافت گل در دقایق پایانی نیمه اول و در نیمه ای که باید گل های زیادی می زدیم، پذیرفتنی نبود. فصل جاری عادی نیست و به زودی جام جهانی شروع می شود. ما نباید این همه فرصت گلزنی را در یک بازی از دست بدهیم. در لالیگا باید حداکثر امتیازات را جمع کنیم و در بازی بعدی برابر شاختار نیز باید برنده شویم تا با قطعی شدن صعودمان به دور بعد، کاملا روی لالیگا تمرکز کنیم.»

دیدگاه‌ها