کد خبر : 1846817 | 14 مهر 1401 ساعت 16:18 | 27.4K بازدید | 4 دیدگاه

عصبانیت وراتی از خیل مانسانو

حتما باید مچ پایم قطع می‌شد تا داور کارت قرمز می‌داد!

بازیکنان پی اس جی به خصوص مارکو وراتی و نیمار از عملکرد خیل مانسانو، داور اسپانیایی، در بازی شب گذشته برابر بنفیکا راضی نبودند.

حتما باید مچ پایم قطع می‌شد تا داور کارت قرمز می‌داد!

به گزارش "ورزش سه"، پی اس جی شب گذشته در سومین بازی از دور گروهی لیگ قهرمانان برابر بنفیکا با تساوی 1-1 متوقف شد. در این بازی ابتدا لیونل مسی پاریسی ها را پیش انداخت اما یک گل به خودی باعث شد تا میزبان از این بازی با یک امتیاز خارج شود.

1750742

داوری بازی برعهده خیل مانسانو بود. داور اسپانیایی اشتباه تاثیرگذاری نداشت ولی تصمیمات او اغلب با اعتراض بازیکنان پی اس جی همراه بود. به خصوص مارکو وراتی و نیمار چند بار به شدت نسبت به تصمیمات مانسانو اعتراض کردند. 

وراتی در یک صحنه با خطای شدید انزو فرناندز سرنگون شد و داور به بازیکن بنفیکا کارت قرمز نشان نداد. وراتی معتقد بود که فرناندز باید اخراج می شد و کارت زرد کافی نبود. او به رادیو مونته کارلو گفت:«با داور حرف زدم و به او گفتم چرا کارت قرمز نداد ولی توضیحش قانع کننده نبود. در جلسات داوری به ما همیشه می گویند که اگر برخورد بالاتر از مچ پا باشد، می تواند اخراج داشته باشد ولی مانسانو گفت ضربه شدت لازم را نداشت. واقعا برایم عجیب بود چون اگر خطا شدیدتر بود، قطعا مچ پایم می شکست.»

1750744

در دقایق پایانی بازی بین نیمار و مانسانو نیز تنش ایجاد شد. نیمار در حالی که دستش را جلوی دهانش گذاشته بود، به مانسانو اعتراض کرد و از او در مورد یک صحنه توضیح خواست. این تنش پس از سوت پایان بازی نیز ادامه داشت به طوری که نیمار حاضر نشد با مانسانو دست بدهد. لازم به ذکر است که نیمار زمانی که در بارسلونا بود نیز با مانسانو مشکل داشت و در بازی سال 2017 برابر مالاگا توسط این داور اخراج شده بود.

دیدگاه‌ها