کد خبر : 1846831 | 14 مهر 1401 ساعت 17:54 | 21.9K بازدید | 37 دیدگاه

کنایه رئالی‌ها به ژاوی: قرار نبود از داوری حرف نزنی؟

ژاوی یک سال پیش گفته بود که هرگز در مورد داوری ها اظهارنظر نخواهد کرد ولی او پس از بازی سه شنبه شب بارسا برابر اینتر به شدت از داور و وی ای آر انتقاد کرد. مساله‌ای که با کنایه رئالی‌ها روبه‌رو شده است.

کنایه رئالی‌ها به ژاوی: قرار نبود از داوری حرف نزنی؟

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا سه شنبه شب در زمین اینتر با یک گل شکست خورد و در پایان بازی ژاوی از عملکرد داور و وی ای آر عصبانی بود. سرمربی بارسا معتقد بود که برخورد توپ به دست دنزل دامفرایس در دقیقه 92 پنالتی بود و باور نمی کرد که داور و وی ای آر آن صحنه را پنالتی تشخیص ندادند. او در نشست خبری پس از بازی به شدت از داور انتقاد کرد و گفت که شکست تیمش غیرمنصفانه و به خاطر تصمیمات بحث برانگیز داوری بود.

1750799

ژاوی در حالی از داور بازی انتقاد کرد که سال گذشته پس از بازی بارسا در زمین ویارئال و برتری 1-3 تیمش گفته بود که هرگز در مورد داوری صحبت نخواهد کرد. در آن بازی برخورد توپ به دست جرارد پیکه را داور و وی ای آر پنالتی تشخیص ندادند و ژاوی کاملا از تصمیمات داوری سود کرد. او در پایان بازی گفت که داوری کار بسیار سختی است و بهتر است کارشناسان داوری در مورد تصمیمات داور نظر بدهند. ژاوی تاکید کرده بود که هرگز از داوری حرف نخواهد زد اما او به قولش عمل نکرد.

1750745

از روز گذشته در صفحات مجازی ویدیوی نشست خبری ژاوی پس از بازی با ویارئال بارها توسط هواداران رئال بازنشر شده و ژاوی را متهم می کنند که هر زمان به نفعش باشد از داوری حرف نمی زند ولی زمانی که تصمیمات به ضرر تیمش می شود، انتقادات از داوری‌ها را شروع می کند.

1750800

دیدگاه‌ها