کد خبر : 1846832 | 14 مهر 1401 ساعت 18:45 | 29.1K بازدید | 4 دیدگاه

آلوارو بنیتو:

امسال وضعیت داوید آلابا نگران‌کننده است

آلوارو بنیتو، بازیکن سابق رئال مادرید، معتقد است که داوید آلابا در بهترین فرم خودش نیست و این می تواند به ضرر رئال در بازی های بزرگ فصل تمام شود.

امسال وضعیت داوید آلابا نگران‌کننده است

به گزارش "ورزش سه"، داوید آلابا در تابستان 2021 به عنوان بازیکن آزاد از بایرن به رئال مادرید پیوست. مدافع اتریشی با به تن کردن پیراهن شماره 4 که سال ها در اختیار سرخیو راموس بود، نشان داد که مشکلی برای قبول مسئولیت و چالش بزرگ جدید ندارد و در فصل گذشته عملکرد فوق العاده ای هم داشت. او رهبر خط دفاعی رئال بود و نقش مهمی در قهرمانی لالیگا و لیگ قهرمانان داشت ولی در فصل جدید، رئال مادرید در لالیگا نتوانسته دروازه اش را بسته نگه دارد و آمار گل خورده قابل قبولی هم ندارد. رئال شب گذشته در بازی برابر شاختار دونتسک در لیگ قهرمانان نیز یک گل دریافت کرد. گلی بر خلاف روند بازی که داوید آلابا یکی از مقصرانش بود.

1750811

آلوارو بنیتو، بازیکن سابق رئال و کارشناس کادنا سر، معتقد است که آلابا در فرم فصل گذشته خود نیست. او در این رابطه گفت:«رئال می توانست به راحتی با گل های زیاد شاختار را شکست بدهد. نتیجه 2-1 از نظر من نتیجه واقعی بازی نبود. جدای از گلی که رئال دریافت کرد، من نگران وضعیت داوید آلابا هستم.»

1750757

بنیتو ادامه داد:«آلابا نه تنها برابر شاختار که در دیگر بازی های این فصل رئال هم نتوانسته مسلط و بی نقص کار کند. او را در زمین عجول می بینم و تمرکز لازم را ندارد. اشتباهات بزرگی در بازی مرتکب می شود و زمانی که در دفاع چپ بازی می کند نیز ارسال های بی دقتی دارد. من از سبک بازی داوید آلابا خوشم می آید ولی او خودش هم قبول دارد که در فرم فصل گذشته‌اش نیست. این می تواند به ضرر رئال در بازی های بزرگ تمام شود.»

دیدگاه‌ها