کد خبر : 1846844 | 14 مهر 1401 ساعت 19:39 | 6.5K بازدید | 0 دیدگاه

چادرملو ۱- شهرداری همدان۱

لیگ یک/ اشتباهی به قیمت منفی دو امتیاز برای چادرملو

دو تیم چادرملو و شهرداری همدان در یک بازی پر موقعیت به تساوی یک بر یک رسیدند.

لیگ یک/ اشتباهی به قیمت منفی دو امتیاز برای چادرملو

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب هفته هفتم لیگ دسته اول فوتبال ایران، چادرملو اردکان از شهرداری همدان میزبانی کرد.

این مسابقه در حالی که شهرداری همدان در دقایق ابتدایی به تیرک چادرملو زده بود تا دقیقه ۴۵ بدون گل دنبال می‌شد اما در وقت‌های اضافه این نیمه علی خدادادی با گلش شادی را به اردوی شاگردان سعید اخباری آورد تا این تیم برنده به رختکن رود‌. خدادادی در یک حرکت ترکیبی در پشت محوطه صاحب توپ شد و با شوت به کنج دروازه حریف این گل را به ثمر رساند. البته چادرملو یک دقیقه بعد نیز صاحب موقعیت خوبی شد اما نتوانست گل بزند.

در نیمه دوم نیز تلاش‌های دو تیم برای باز کردن دروازه تا دقایق پایانی ثمری نداشت اما شهرداری همدان که دوست نداشت دست خالی بازی را ترک کند در دقیقه ۸۵ روی اشتباه مدافعان و خروج دروازه‌بان چادرملو، توسط آرمین طلایی منش بازی را به تساوی کشاند تا پیروزی برای شاگردان اخباری از دست برود.

پس از گل شهرداری چند بار دیگر چادرملو صاحب موقعیت‌های خوبی شد اما درخشش پرویز کریمی مانع گلزنی میزبان شد تا شاگردان اخباری حسرت سه امتیاز کامل این بازی را بخورند.

با این نتیجه شهرداری یازده امتیازی شد و با تفاضل گل بهتر نسبت به خیبر و خوشه طلایی در رتبه چهارم جای گرفت. چادرملو نیز با این تساوی به امتیاز هفت رسید.

دیدگاه‌ها