کد خبر : 1846849 | 14 مهر 1401 ساعت 19:39 | 7.6K بازدید | 3 دیدگاه

شمس آذر قزوین 3 – شهرداری آستارا یک

لیگ یک/ پس گرفتن صدر جدول بعد از 15 دقیقه!

تیم شمس آذر قزوین با ارائه بازی تهاجمی موفق شد تیم شهرداری آستارا را با نتیجه 3- 1 شکست دهد. این نتیجه به معنی تداوم صدرنشینی شاگردان سعید دقیقی بود.

لیگ یک/ پس گرفتن صدر جدول بعد از 15 دقیقه!

به گزارش "ورزش سه"، صدرنشین در این بازی ابتدا غافلگیر شد. در دقیقه 19 بازی ضربه مصطفی آقاجانی رای به برتری یک بر صفر شهرداری آستارا داد و با وجود تلاش شاگردان سعید دقیقی برای جبران گل خورده نیمه نخست با نتیجه یک بر صفر به سود تیم شهرداری آستارا پایان یافت.

نیمه دوم را شمس آذر متفاوت شروع کرد و در همان دقایق ابتدایی توسط مهاجم باتجربه خود به گل رسید. رحمان جعفری مهاجم سابق تیم های پدیده و نساجی در دقیقه 3 نیمه دوم نتیجه بازی را برابر کرد تا همه چیز از نو شروع شود. این گل به تیم میزبان روحیه داد به‌طوریکه در دقیقه 56 بازی به گل دوم رسیدند و این بار هم زننده گل رحمان جعفری بود که روی پاس احسان جودکی گل دوم خود و تیمش را به ثمر رساند. این پایان کار نبود.

1750916

در دقیقه 77 بازی شمس آذر یک بار دیگر به گل رسید و اینبار زننده گل میلاد شیخی سلیمانی بود و جالب اینکه این موقعیت گل هم توسط احسان جودکی ساخته شد. بازیکنی که در کنار رحمان جعفری ستاره بی چون و چرای این بازی بودند.

شمس آذر قزوین با این پیروزی شمار امتیازات خود را از 7 بازی به 16 امتیاز رساند و در صدر جدول باقی ماند. نمایش شمس آذر در این بازی و 3 گلی که به ثمر رساند، نشان داد که حضور این تیم در صدر جدول رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور تنها یک اتفاق نبود و به سبب بازی های خوب به دست آمد. در این بازی داور دوبار از کارت زرد استفاده کرد که یکی از کارت ها نصیب بازیکن شمس آذر (محمد پاپی) شد و زننده گل شهرداری آستارا هم با اخطار داور مواجه شد.

دیدگاه‌ها