کد خبر : 1846850 | 14 مهر 1401 ساعت 19:39 | 8.8K بازدید | 4 دیدگاه

خوشه‌طلایی ساوه 0 دریای بابل 1؛

لیگ یک/ دریا در اراک طوفانی شد!

تیم فوتبال دریای بابل موفق شد در یک بازی حساس بیرون از خانه شاگردان محسن بیاتی نیا را با یک گل از پیش رو بردارد.

لیگ یک/ دریا در اراک طوفانی شد!

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای هفته هشتم رقابت‌های لیگ دسته اول تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه در ورزشگاه امام خمینی اراک از شاگردان وحید بیاتلو میزبانی کرد که این مسابقه در پایان با یک گل به سود تیم میهمان تمام شد.
در نیمه اول این مسابقه شاهد بازی پایاپای تری از سوی هر دو تیم بودیم ولی به جز ضربه ایستگاهی فرشاد اسدی که با ضربه سر محمد جواد عباسی به گل اول مسابقه تبدیل شاهد موقعیت آنچنانی دیگر نشدیم تا این مسابقه در نیمه اول با پیروزی یک بر صفر دریای بابل تمام شود.
در نیمه دوم شاگردان محسن بیاتی‌نیا برای جبران نتیجه وارد زمین شده بودند و در سوی دیگر وحید بیاتلو که به دلیل محرومیت حتی فرصت حضور روی سکوها را پیدا نکرده بود واز اتاقک شیشه‌ای ورزشگاه بازی را تماشا می‌کرد، با واسطه کادر فنی تیمش از شاگردانش خواست تا عقب بکشند تا نتیجه حفظ شود.
این تصمیم سبب شده بود تا خوشه طلایی دست بالاتر را در نیمه دوم داشته باشد و چند موقعیت بسیار خوب هم توسط شاگردان بیاتی‌‍نیا ایجاد شد که با درخشش سعید اصغرزاده و البته خوش شانسی تیم میهمان که یکبار توپ به تیرک دروزاه اش خورد، به جایی نرسیدند و درنهایت سه امتیاز این مسابقه حساس به وحید بیاتلو رسید که سابقه همکاری با خوشه طلایی ساوه را در کارنامه دارد.
با این شکست اما به نوعی ترمز تیم فوتبال خوشه  طلایی که پس از شروع بسیار بد روند خوبی را پیدا کرد، کشیده شد و آنها پس از سه پیروزی پیاپی در خانه طعم شکست را چشیدند. در سوی دیگر این پیروزی برای شاگردان وحید بیاتلو که از چهار هفته ابتدایی امتیازی کسب نکرده بود، بسیار حائز اهمیت بود. با این پیروزی دریای بابل دومین پیروزی خود را به دست آورد و در جدول رده بندی 7 امتیازی شد.
با پیروزی بابلی‌ها در این مسابقه آنها به رتبه دوازدهم جدول رده بندی صعود کردند و خوشه طلایی که نتایج درخشانی را طی هفته های اخیر با بیاتی نیا کسب کرده نتوانست با کسب پیروزی 14 امتیاز شود و با 11 امتیاز در رتبه ششم ماند.

دیدگاه‌ها