کد خبر : 1846856 | 14 مهر 1401 ساعت 19:39 | 3K بازدید | 0 دیدگاه

ون‌پارس 0 مس شهربابک 0؛

لیگ‌یک/ فولادشهر در لیگ هم تساوی می‌دهد

شاگردان محمدرضا زارع و وحید رضایی در ورزشگاه فولادشهر اصفهان نتوانستند به نتیجه‌ای بهتر از تساوی بدون گل دست پیدا کنند.

لیگ‌یک/ فولادشهر در لیگ هم تساوی می‌دهد

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر که امروز با برگزاری 9 دیدار در شهرهای مختلف کشور پهناور ایران برگزار شد، تیم فوتبال ون پارس که به تازگی با جدایی سعید جهانگیری مربی خود مواجه شده با سرمربیگری محمدرضا زارع در ورزشگاه فولادشهر از شاگردان وحید رضایی میزبانی کرد که طی سال‌های اخیر همواره یکی از تیم‌های منسجم و استخوان‌دار مسابقات بوده است.
این مسابقه در نیمه اول با نمایشی پایاپای از سوی دو تیم به پایان رسید ولی در نیمه دوم این تیم ون پارس بود که در خانه عملکرد بهتری داشت و توانست چندین موقعیت خوب گلزنی هم ایجاد کند. تیم میزبان البته روی یک صحنه هم اعتراض داشت و معتقد بود که داور می‌بایستی نقطه پنالتی را نشان می‌داد.

1750832

در سوی مقابل هم تیم مس شهربابک در نیمه دوم دست و پا بسته نبود و اگرچه عقب نشسته بود ولی برنامه ویژه‌ای روی ضدحملات داشت و چند بار هم نزدیک بود دروازه ون پارس را فرو بریزد که به هر ترتیب این اتفاق رخ نداد و درنهایت بازی در ورزشگاهی که تاکنون ذوب آهن در آن در لیگ بیست و دوم مساوی کسب کرده، باردیگر با تساوی بدون گل تمام شد.
این تساوی برای ون پارس که به شدت نیاز به امتیاز دارد نتوانست این تیم را از ته جدول نجات بدهد و شاگردان زارع با کسب 5 امتیاز از 7 مسابقه در رتبه هفدهم ماندند. مس هم که از تیم های میانه جدولی به شمار می‌رود 8 امتیازی شد و رتبه یازدهم را از آن خود کرد.

دیدگاه‌ها