کد خبر : 1846860 | 14 مهر 1401 ساعت 20:01 | 12.4K بازدید | 20 دیدگاه

نیمار: رویای من قهرمانی جام جهانی و چمپیونزلیگ است

نیمار، ستاره برزیلی پاری سن ژرمن، در مصاحبه‌ای مفصل با تلویزیون این باشگاه شرکت کرده و درباره شرایط خود در این فصل و جام جهانی قطر صحبت کرد.

نیمار: رویای من قهرمانی جام جهانی و چمپیونزلیگ است

به گزارش "ورزش سه"، نیمار که در طول تابستان شایعات زیادی درباره جدایی‌اش از پی‌اس‌جی مطرح بود در نهایت در این تیم ماندگار شد و در شروع فصل جاری نشان داد همچنان یکی از ستاره‌های بزرگ دنیای فوتبال است. او حالا در مصاحبه‌ای مفصل با تلویزیون پی‌اس‌جی به سوالات درباره شرایط خود و آینده‌اش صحبت کرد.

نیمار تغییر کرده و شاهد نیماری جدید هستیم؟
نه‌، با اینکه با یک نیمار جدید روبه‌رو هستیم موافق نیستم. به نظرم تازه همه چیز سر جای خودش قرار گرفته. من این فصل را خیلی خوب شروع کرده‌ام. درست مثل دو سه سال اولی که به پاریس آمده بودم.
خیلی خوشحالم. خوشحالم که فصل را با گلزنی و دادن پاس گل شروع کرده‌ام و با ارائه عملکردی خوب به تیمم کمک کرده‌ام. امیدوارم تیم فصل خوبی داشته باشد و تا آخر همینطور پیش برود.

1750835

شرایط نیمار در پاری سن ژرمن
من چه درون زمین و چه بیرون از زمین همه سعی‌ام را می‌کنم که به هم‌تیمی‌هایم کمک کنم. هدف من پیروزی است. من خیلی اهل رقابتم. 
این روزها احساس می‌کنم فوتبالیست کامل‌تری شده‌ام چون می‌توانم دفاع کنم، حمله کنم و گل بزنم، پاس گل بدهم و خلاصه هر کاری که فکرش را بکنید. خلاصه احساس می‌کنم بیشتر از هر زمان دیگری کامل شده‌ام.

1750836

شانس قهرمانی پی‌اس‌جی در چمپیونزلیگ
لیگ قهرمانان رقابت خیلی سختی است. می‌دانیم بازیکنان بزرگ و تیمهای پرقدرتی در این تورنمنت حضور دارند و هر تیمی گاهی دچار مشکل خواهد شد. شما برای موفقیت باید تمام تلاش‌تان را بکنید تا هیچ فضایی در اختیار رقیب نگذارید. به مشکل برخوردن در رقابتی با این سطح به نظرم کاملا طبیعی است. ما این روزها شرایط خوبی داریم و تساوی مقابل بنفیکا نمی‌تواند برایمان ناراحت‌کننده باشد. همه ما در پی‌اس‌جی آماده شروع مراحل حذفی هستیم.

1750837

جام جهانی قطر
از اینکه فصل را خوب شروع کرده‌ام واقعا خوشحالم؛ چه در پی‌اس‌جی و چه در برزیل. هدف امسال من این است که با هر دو تیم جام قهرمانی به‌دست بیاورم. جام جهانی در پیش است و همه می‌دانند این رقابتها چقدر دشوار است. ولی رویای من قهرمانی در جام جهانی است. جام قهرمانی چمپیونزلیگ هم به زودی در پاریس خواهد بد. شک ندارم.

1750838

نویسنده: سیده ساره حسینی

دیدگاه‌ها