کد خبر : 1846862 | 14 مهر 1401 ساعت 20:21 | 69.3K بازدید | 26 دیدگاه

دستمزد نجومی هالند فاش شد: یک میلیون یورو در هفته

ارلینگ هالند با اینکه با قراردادی نسبتا ارزان به منچسترسیتی پیوست ولی دستمزد او نجومی و به مراتب بیشتر از دیگر ستاره‌های بزرگ این تیم است.

دستمزد نجومی هالند فاش شد: یک میلیون یورو در هفته

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه انگلیسی دیلی‌میل در گزارشی اختصاصی رقم دستمزد ارلینگ هالند در منچسترسیتی را فاش کرد؛ ماشین گلزنی سیتی در این تیم هر هفته یک میلیون یورو دستمزد می‌گیرد. پاداش‌های قابل توجه ستاره نروژی باعث می‌شود دستمزد او به مراتب بالاتر از سایر ستاره‌های سیتی باشد.

در این گزارش ادعا شده که دستمزد پایه ارلینگ هالند چیزی در حد دیگر ستاره‌های بزرگ سیتی است اما مجموعه‌ای از پاداشهای قابل توجه و تضمین‌شده باعث می‌شود دستمزد هفتگی او به رقم یک میلیون یورو برسد که به مراتب بیشتر از سایر هم‌تیمی‌های او است. از این گذشته، هالند با این دریافتی با اختلاف قابل توجهی در بین کل فوتبالیست‌های شاغل در لیگ برتر بیشترین دستمزد را می‌گیرد.

1750840

این در حالی است که سیتی امسال تابستان موفق شد هالند را با قراردادی 58 میلیون یورویی از دورتموند جذب کند. این رقم برای ستاره‌ای در اندازه او رقمی اندک به حساب می‌آید. اما سیتی به لطف بند فسخی که در قرارداد هالند و دورتموند وجود داشت موفق شد او را با این قیمت خریداری کند.

سیتی زمانی که امسال تابستان هالند را با قرارداد 58 میلیون یورویی به خدمت گرفت معتقد بود یکی از هیجان‌انگیزترین استعدادهای جوان اروپا را با قراردادی نسبتا ارزان جذب کرده است.

اما در هفته‌های سپری شده از فصل هالند در 12 مسابقه برای سیتی 19 گل به ثمر رسانده است. شکی نیست که مدیران این باشگاه حالا به این نتیجه رسیده‌اند که امسال تابستان بهترین قرارداد قرن را با دورتموند امضا کرده‌اند. به همین خاطر است که مدیران سیتی برای راضی نگه داشتن ستاره نروژی‌شان در پرداخت دستمزد و پاداش به او خسیس نیستند.

1750841

دیدگاه‌ها