کد خبر : 1846863 | 14 مهر 1401 ساعت 20:19 | 33.5K بازدید | 32 دیدگاه

آنها قابل احترام و خطرناک هستند اما؛

گل‌محمدی: برای سه امتیاز به اصفهان آمدیم

سرمربی پرسپولیس می‌گوید تلاش می‌کند خوشحالی را به هواداران تیمش بدهد.

گل‌محمدی: برای سه امتیاز به اصفهان آمدیم

به گزارش "ورزش سه"، یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی سپاهان حضور یافت و در ابتدا گفت: خیلی خوشحالم که در این شهر زیبا و تاریخی حضور دارم و از هواداران پرسپولیسی بابت استقبال خیلی خوبشان متشکرم.

**بازی سپاهان؟
بازی حساسی را در پیش داریم مقابل سپاهان. تیمی است که همیشه قابل احترام بوده برای من و قطعا بازی راحتی نیست و بازی سختی برای هر دو تیم خواهد بود. سعی کردیم بعد از اتفاقاتی که در بازی قبلی افتاد، بیشتر از لحاظ روحی روانی خودمان را آماده این مسابقه کنیم. تمرینات خوبی داشتیم و یکی دو جلسه تمرین خوب تاکتیکی داشتیم و آنالیز خوبی هم انجام دادیم. امیدوارم بازی خوبی ارائه کنیم و باتوجه به اینکه سپاهان رقیب همیشگی پرسپولیس بوده، این سه امتیاز خیلی مهم است. قطعا برای این سه امتیاز می‌جنگیم و با تمام قوا تا جایی که بتوانیم انرژی می‌گذاریم. تمرکز زیادی را باید در همه خطوط داشته باشیم چون آنها خیلی خطرناک هستند. ارزش این سه امتیاز را می‌دانیم و امیدوارم بازی خوبی را ارائه کنیم.

**وضعیت روحی روانی تیم؟
ما یکی دو جلسه تمرین خیلی خوب داشتیم با بازیکنان و در این وضعیت، شاد کردن دل هواداران خیلی اهمیت دارد. فکر می‌کنم بازیکنان به یک نتیجه خوبی رسیدند که باید فردا با تمرکز کامل و رعایت مسائل فنی، بتوانند به تیم کمک کنند. فکر کنم همه بازیکنان توجیه هستند و انگیزه زیادی دارند تا شادی را به جمع هواداران عزیزمان اضافه کنند.

**وضعیت امید عالیشاه؟
متاسفانه نه. با ما به این بازی نیامده و در این لیست حضور ندارد. شرایطش بهتر شده و از هفته بعد می‌تواند به بازی ادامه دهد.

**از نظر فوتبالی شرایط برایتان مثل قبل شده؟
قطعا فوتبال بخش مهمی از زندگی ما ورزشکاران و فوتبالیستها و مربیان است. فوتبال می‌تواند الهام بخش باشد؛ مردم با شکست تیم مورد علاقه، ناراحت می‌شوند و با پیروزی خوشحال. خداراشکر که در تیمی هستیم که نتایجش می‌تواند در ذهن و روحیه مردم تاثیرگذار باشد. ما امسال بازی‌های خوبی ارائه کردیم و نتیجه‌گیری ما می‌تواند از لحاظ روحی- روانی هم برای طرفداران موثر باشد.

دیدگاه‌ها