کد خبر : 1846865 | 14 مهر 1401 ساعت 20:29 | 34K بازدید | 18 دیدگاه

می خواهیم پیروزی را به هواداران و سرمربی تقدیم کنیم

دستیار ساپینتو: وریا فردا 90 دقیقه حریف ما خواهد بود

روی ماتا می گوید که فولاد از نظر دفاعی تیم خوبی است ولی تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته ایم.

دستیار ساپینتو: وریا فردا 90 دقیقه حریف ما خواهد بود

به گزارش "ورزش سه"، استقلال و فولاد در حساس ترین دیدار هفته، فردا به مصاف هم می روند. به دلیل اخراج ساپینتو در دیدار قبل برابر گل گهر، روی ماتا دستیار ساپینتو در نشست خبری پیش از بازی حضور پیدا کرد.

صحبت های ماتا درخصوص مسابقه با فولاد را در زیر می خوانیم:

* فولاد از نظر دفاعی تیم خوبی است
ما فردا یک بازی خانگی را برابر یک تیم خوب که بازیکنان خیلی خوبی هم دارد، در پیش داریم. آنها در بازی های آخرشان خیلی گل نخورده اند و از نظر دفاعی نیز تیم خوبی هستند و منتظر هستند تا از اشتباهات ما استفاده کنند.

* هدف ما کسب سه امتیاز است
باید خیلی تمرکز داشته باشیم، در شرایط خیلی خوبی هستیم و اعتماد به نفس بالایی داریم. امیدواریم که یک بازی خیلی خوبی را انجام دهیم. هدف ما این است که سه امتیاز بازی را کسب کنیم.

1750845

* می خواهیم پیروزی را به هواداران و ساپینتو تقدیم کنیم
باعث تأسف است که در بازی فردا هواداران را در کنارمان نداریم. می خواهیم که پیروزی در بازی فردا را به هواداران و سرمربی که در کنار ما نخواهد بود، تقدیم کنیم.

* امیدوارم اتفاقات بازی با گل گهر تکرار نشود
امیدوارم جو خوبی بر بازی حاکم شود و اتفاقاتی که در بازی با گل گهر رخ داد، تکرار نشود. تمامی کادرفنی هر 2 تیم باید روی تیم خودشان و کارشان تمرکز داشته باشند. اینگونه که همه برای خودشان بهترین ها را به وجود بیاورند.

* زواری و رمضانی در بازی فردا غایب هستند
بازیکنان غایب؟ این چیزی که مربوط به کادرفنی خودمان است و باید ببینیم که چه کسانی بازی خواهند کرد و چه افرادی با تیم خواهند بود. اکثر بازیکنان در شرایط ایده آل هستند و با ظرفیت کامل خواهند آمد و فقط زواری و آرمان را در اختیار نداریم.

* شور و اشتیاق ساپینتو به تیم کمک می کند
غیبت ساپینتو؟ ساپینتو رئیس و رهبر همه ما است و بودن ایشان روی نیمکت خیلی مهم است. شور و اشتیاق او به تیم کمک می‌کند. متاسفانه او در کنار تیم در این بازی نخواهند بود و ما با بازیکنان کار کردیم تا شرایط خوبی ایجاد کنند. ما یک هفته خوبی را پشت سر گذاشتیم. ساپینتو بازیکنان را برای بازی به خوبی آماده کرده است و بازیکنان انگیزه دارند تا پیروزی بازی را به ساپینتو تقدیم کنند.

1750843

* فولاد را به خوبی آنالیز کرده ایم
تیم فولاد؟ در ابتدا گفتم که ما بازی سختی در پیش داریم. فولاد تیم خوبی دارد و سرسخت است. این تیم نقاط قوت زیادی دارد و ما حریف را به خوبی آنالیز کردیم و می‌دانیم چه چالش‌هایی در پیش داریم. برای فولاد هم این بازی دشوار خواهد بود. ما اعتماد به نفس داریم و تمرینات خوبی داشتیم.

* وریا فردا حریف ما خواهد بود
وریا غفوری بازیکن سابق استقلال است و ۹۰ دقیقه فردا به عنوان حریف ما خواهد بود.

* در آینده شرایط بهتر خواهد شد
روند استقلال؟ موقعی که کار را شروع کردیم، ما در اوایل فصل بودیم و در هر بازی پیشرفت می‌کنیم. می‌دانستیم کاری که می‌کنیم، برای ما در آینده پرثمر خواهد شد. چند تغییر نسبت به فصل گذشته داشتیم و داریم. روی ایده‌های سرمربی کار می‌کنیم و آن را پیاده می‌کنیم و در حال حاضر نتایج را هم می‌بینید. تمامی این تلاش‌ها دست به دست هم دادند و در آینده هم شرایط بهتر خواهد شد.

دیدگاه‌ها